Sv: Omöjligt att hitta partner för sådanna som mig eller?
Jag påstod inte att snygga inte kan vara trevliga, jag känner en massa snygga människor som är extremt trevliga på alla sätt, både män och kvinnor.
Det var en seriös fråga, det finns många män som ser OK ut och som är trevliga och schysta men som har svårt att få gå på dejt. Så jag undrar om idioter gör något som får kvinnors uppmärksamhet och som "vanliga" män borde ta efter?
Man kan vara snygg och trevlig!
Att hålla på att gnälla om att "vi som ser ok ut men aldrig FÅR några dejter" och prata om att snygga är assholes är INTE attraktivt.
Vad som hade attraherat iaf mig hade varit en attityd där man säger "ja, jag har väl haft otur.. Men jag hittar nog någon"
Eller iaf inte skyller det på andra människor.
Jag har också nätdejtat. Jag har vänner som gjort det.
Visst fasen finns det idioter även där, som IRL. Men det är ju ingen överrepresentation av assholes där.
Jag är rätt bra på att i tidigt skede läsa folk. Och sållar därför bort de männen kvickt. Alltså har jag varken på nätet eller irl dejtat eller varit tillsammans med svin.
Jag påstod inte att snygga inte kan vara trevliga, jag känner en massa snygga människor som är extremt trevliga på alla sätt, både män och kvinnor.
Det var en seriös fråga, det finns många män som ser OK ut och som är trevliga och schysta men som har svårt att få gå på dejt. Så jag undrar om idioter gör något som får kvinnors uppmärksamhet och som "vanliga" män borde ta efter?