Sv: Omöjligt att hitta partner för sådanna som mig eller?
Bitterhet/självömkan som lätt blir till aggressivitet när de får annat än gullegull här - vilket de häpnadsväckande ofta får.
Jag ställer gärna upp på att få lite gullegull. Vart anmäler man sig?
Jeffery: Jag är också ny här, och är singel-kille. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte hade en liten förhoppning om att springa på en singel-tjej här på buke, men jag är först och främst här på grund av att jag precis börjat hålla på med hästar, och jag är här för att lära mig om det. Om du tittar på dina inlägg under den månaden du varit reggad på siten, hur många handlar om hästar? Visst, jag postar en hel del om saker som inte har med hästar att göra, men jag har i alla fall mer än _noll_ inlägg som handlar om dem...
Ta nu inte detta som att jag slår mig på bröstet och försöker utöva någon slags manlig dominans över dig, utan mer som en ledtråd. Tjejerna här är inte dumma. Dom vet också hur man kollar upp alla dina inlägg, och kan dra slutsatser utifrån dem...
Det kan behövas att bygga lite trovärdighet innan man kan tas på allvar.
Visst, jag tycker också att nätdejting suger. Alla tjejer dras till badboys, och schyssta killar får inga tjejer. Nice guys finish last. Jag är så schysst att tjejerna borde hopas runt mig, osv.. Men, sanningen är att om jag tänker lite längre, så är det rätt uppenbart jag som gör fel i dating-junglen. Det är inte tjejernas fel. Det är inte orättvist på något sätt, men om man blundar för möjligheten att man själv inte kan/vet/vill så är det inte alla andras fel.
För att avsluta denna långa (och högst OT) kommentaren, så känner jag att jag måste leva upp till mitt oförtjänta rykte som nyreggad kille på Buke genom att skriva följande:
TS: Klart det finns sådana för dig också. Jag, t.ex! Jag vet i stort sett ingenting om dig, men jag är desperat nog för att stöta på dig ändå! Jag har ett bra jobb, tjänar gott om pengar, bor i ett fint hus, kör en fin bil, älskar djur och håller på med hästar. Kan det bli bättre? Jodå, vänta bara, för här kommer mer!
Med mig får du inte bara det också, utan även ett känslomässigt vrak, med en självkänsla som endast överträffas av det där tuggummit som sitter under din gamla gympadoja. Jag är enormt påläst inom en hel del ämnen, men är så dum på vardags-kunskap att jag ibland undrar om min mor tappade mig mycket när jag var liten..
Jag hade tills nyligen ca 15 kilos övervikt, och rökte ett paket cigg om dagen tills för två månader sedan.
Jag har tre sorters kläder. Jobbkläder, stall-kläder och träningskläder.
Osv, osv..
Klart du vill ha mig! Jag är väl ett kap?