Om du skulle köpa hund NU?

Welsh corgi cardigan, såklart. :love:

Men någon gång i mitt liv vill jag ha boxer igen. Det är verkligen en fantastisk, speciell ras. Ingen hund har fått mig att skratta som min härliga lilla trynnäsa. :love: Minus alla sjukdomar då, förstås. En australian shepherd hade jag gärna testat på någon gång, om mentaliteten stabiliserar sig och den slutar delas upp i show/arbete.

Absolut inte, haha! Men det skulle kännas som att vi skulle bo typ på varandra och att jag skulle behöva kliva över hunden så fort den lagt sig ned om jag skulle någonstans typ :P
Den som var mest "i vägen" var faktiskt min terrier, lite sådär snubbelstor. Labbarna låg/ligger mest och slappar inne alternativt sitter i sängen och spanar ut.

Jag med, men jag vill ju ha en till. :) Har ju haft två i en hel evighet och nu när tant terrier fått vandra vidare måste ju beståndet fyllas på.
I dag lutar det mest åt Podengo, en strävhårig förstås för att matcha terriern.
Ja, det är ALLDELES för tomt med bara en hund (i synnerhet som hon är en mycket välartad labradorfröken och ingen terrier...) :D

Varför just från USA :) ? (Eller rättare sagt; vad är det för skillnad mot de svenska och brittiska goldens?)
För att dom ser så fluffiga och nallebjörn-iga ut! :love::love::love:
(Råkade se en på instagram igår innan jag skulle sova... :D )
Mason-City-GR-2.jpg

uppvuxen med vorsteh, tycker det är världens bästa ras. men inte inne i stan tyvärr

hade nog skaffat en svensk lapphund :laugh::heart

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 134
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
705
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 957
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 443
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar