Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag vill jag ha azawakh igen... tittade lite på Facebook och fick se att två uppfödare (som jag är vän med där ) har dräktiga tikar just nu. Funderar nästan på om jag kan få möjlighet att hälsa på den ena uppfödaren lite... Fast det är ju egentligen onödigt när jag inte ska ha någon till hund.
Hahah, men nu spelar det faktiskt ingen roll hur fina hundar det blir, jag ska inte skaffa någon till på ett bra tag. Jag har två hundar som jag skulle kunna träna och tävla mer med än jag gör nu, unga dåren ska snart sättas igång för att ta tävlingslicens i lure coursing, jag avskyr mitt boende, har inte världens bästa jobb direkt och planerar därför att ändra boende + jobb så snart som möjligt. Inte direkt läge för en till hund nu med andra ordSå där tänkte min sambo och jag också. Att det inte var någon idé att åka till någon uppfödare i och med att vi inte ska ha ens EN hund de närmsta åren. Wips så stod vi helt plötsligt i valpkö och väntar ivrigt på en liten valp nästa vår/sommar
Därför är jag en stor supporter av att åka och träffa uppfödarna "bara för att"