@Fisherling Åh, är det han som är far till LMFs kull??? Den som föddes igår?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja, det är det. Följt honom sen han var pytte, väldigt trevlig hund. Kommer säkert bli jättebra valpar@Fisherling Åh, är det han som är far till LMFs kull??? Den som föddes igår?
Vi kan bo grannar, så får du lite sällskap av mina dårar och jag kan kidnappa någon liten söt hund vid tillfälle! Jag är ju lite sugen på små söthundar ibland Fast... just nu dagdrömmer jag åter igen om en azawakh... eller en valp efter Ebrah om hon nu ska få sådant i framtiden.Nånting oerhört bildskönt. Vinthundar tex! Massa massa vinthundar skulle jag skaffa
Och sådana personligheter dessutom! Min väns hjorthund som tyvärr gick bort alldeles för ung, var fantastisk. Han var liksom född till en riktig surgubbe a la Ove. Det var en hund med principer samt en rävlya bakom varje öra.Jag var ringsekreterare nyligen och förutom att jag såg en massa raser som jag verkligen inte vill ha så satt jag och dreglade över de skotska hjorthundarna. De är så läckra, jag kan verkligen se en ligga framför brasan!