En pointer? PMa mig direkt! Vill veta alltEn av dom köpte jag idag........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En pointer? PMa mig direkt! Vill veta alltEn av dom köpte jag idag........
Titta i valp 2016 tråden,det finns en 5 mån skit snygg tik kvar som är obesläktad med min eller nu kanske jag ljög,undra om inte den var dotter till Bellas äldre halvsyster.En pointer? PMa mig direkt! Vill veta allt
Titta i valp 2016 tråden,det finns en 5 mån skit snygg tik kvar som är obesläktad med min eller nu kanske jag ljög,undra om inte den var dotter till Bellas äldre halvsyster.
Boxer och riesen får gärna flytta hit med..Just nu finns ingen annan ras än bruksschäfer. Är så jäkla kär i mitt busiga lilla lakritstroll
Men om bruksschäfer slutade existera och sjukdomar inte fanns... BOXER!
eller en Risen.
Känner ingen med setter
Från vilket land? Ska du ha den hemma?
Jag tröttnar ibland på dessa sjuka prickiga sattyg och tänker att jag ska ha en långhårig prick, en setter. En vacker dag.. Eller en pointer. Har du kontakter inom de raserna också eller?
Kennelnamn är internationella, de delas ut/godkänns av FCI.Ska höra med sambon när han kommer hem i morgon om vad de har för Kennelprefix...om de hunnit skaffa ett här i Sverige. Annars kan jag tipsa om en annan som har mycket trevliga risens. Hon driver hundpensionat där mitt skägg varit kund så jag har sett en del av hennes hundar.
Hur hennes hälsostatistik ser ut vet jag dock inte. Kolla upp sånt noga. Det finns en del skitrisens tyvärr. Men också riktigt bra!
Aha...det viste jag inte att det gick att flytta med sig. Vet bara två som bytt land och då har de bytt till "Svenska" namn så jag trodde de bara var SKK inblandatKennelnamn är internationella, de delas ut/godkänns av FCI.
http://www.fci.be/en/affixes/Aha...det viste jag inte att det gick att flytta med sig. Vet bara två som bytt land och då har de bytt till "Svenska" namn så jag trodde de bara var SKK inblandat
Cajsa?En golden retriever, omplaceringstik
Kanske detCajsa?