Ja tyvärr är det så illa. Tur man har lite självbehärskningÄr det så illa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja tyvärr är det så illa. Tur man har lite självbehärskningÄr det så illa!
Livrädda och att ögonen ska hoppa ut när som helst :SJag tycker hundar med så kort nos och sådana ögon ser livrädda ut hela tiden.
Med tanke på att jag gått loss ordentligt så kan du få låna något av mig,bara att väljaJa tyvärr är det så illa. Tur man har lite självbehärskning
Jag väntar på min icke-ätande riesen som jag beställdeMed tanke på att jag gått loss ordentligt så kan du få låna något av mig,bara att välja
Har du någon i cockerstorlek eller mindre så är det bara att skicka hit.Med tanke på att jag gått loss ordentligt så kan du få låna något av mig,bara att välja
En av dom köpte jag idag........En engelsk setter, pointer, weimaraner, vorsteh eller viszla. I den ordningen.
Har en mycket bra Risenuppfödare i vår klubb. Relativt nyinflyttad från Tyskland med sina hundar. Riktigt fina brukshundar som även fixar skyddet fintTillbaka hos riesen, riesen, riesen. Logiskt är det dumt som förstahund, men jag halkar ALLTID tillbaka på riesen.
Visst kan du ha en riesen som förstahund. En bra riesen är en okomplicerad och förlåtande hund. Gå några kurser på Brukshundklubben bara.Tillbaka hos riesen, riesen, riesen. Logiskt är det dumt som förstahund, men jag halkar ALLTID tillbaka på riesen.
Åh, PM:a Ja, jag hamnar ju alltid hos skäggen efter en stund igen. Då får jag skäggbegär, går hem till vänner som bor nära och har de två jag postade bild på häromdagen på FB, OCH BLIR MER SUGENHar en mycket bra Risenuppfödare i vår klubb. Relativt nyinflyttad från Tyskland med sina hundar. Riktigt fina brukshundar som även fixar skyddet fint
Det är nått visst med dessa ståtliga skägg
Japp det kan man..................läs o lärEn Malle eller en Mudi... Kan man köpa båda?
Håller med. Självklart kan man ha en risen som första hund!!Visst kan du ha en riesen som förstahund. En bra riesen är en okomplicerad och förlåtande hund. Gå några kurser på Brukshundklubben bara.
Ska höra med sambon när han kommer hem i morgon om vad de har för Kennelprefix...om de hunnit skaffa ett här i Sverige. Annars kan jag tipsa om en annan som har mycket trevliga risens. Hon driver hundpensionat där mitt skägg varit kund så jag har sett en del av hennes hundar.Åh, PM:a Ja, jag hamnar ju alltid hos skäggen efter en stund igen. Då får jag skäggbegär, går hem till vänner som bor nära och har de två jag postade bild på häromdagen på FB, OCH BLIR MER SUGEN
Visst kan du ha en riesen som förstahund. En bra riesen är en okomplicerad och förlåtande hund. Gå några kurser på Brukshundklubben bara.
Håller med. Självklart kan man ha en risen som första hund!!
En mentalt stabil brukshund ska absolut kunna ägas av en förstagångsköpare bara den får fysik och mental stimulans och man som ägare är engagerad och ödmjuk.
Får ofta höra detsamma om schäfer, ändå har vi förstagångsköpare ur samma kullar som vi har haft tjänstehundar och det har gått utmärkt
Ekhöjden?Ska höra med sambon när han kommer hem i morgon om vad de har för Kennelprefix...om de hunnit skaffa ett här i Sverige. Annars kan jag tipsa om en annan som har mycket trevliga risens. Hon driver hundpensionat där mitt skägg varit kund så jag har sett en del av hennes hundar.
Hur hennes hälsostatistik ser ut vet jag dock inte. Kolla upp sånt noga. Det finns en del skitrisens tyvärr. Men också riktigt bra!
Det var det där med icke ätande som ställde till det...Jag väntar på min icke-ätande riesen som jag beställde
Stjärnmossen.Ekhöjden?
Om ett par månader får den ätaDet var det där med icke ätande som ställde till det...