Om du skulle köpa hund NU?

Idag önskar jag att hundar var något som man kunde leka med när man har lust och sen ställa undan dem. Jag vill ha sååå många raser, helst samtidigt, men jag skulle inte orka fostra och träna hälften av dem :rofl:

Dålig dag idag..

En liten söt fluffhund av något slag. (Men den hade drunknat i gräset på fälten vi gick över idag och från och med onsdag ska det regna i en vecka, fy så mycket jobb det hade blivit då...)

Jag vill fortfarande ha min Pyssling :love: Vi var på hundmässa i helgen - specialsök tycke att vi hade att bygga vidare på, agility tyckte att vi kunde bygga vidare, och han sprang 100 m på en bra bit under 7 sekunder. Jag har en rolig hund att börja träna seriöst och organiserat med :heart Plus att jag har Stockholms kanske snabbaste väskludd :love:

PS För nya läsare - i min värld har hundar varit verktyg/arbetskamrater och inte en hobby eller livsstil. Jag behöver komma in i brukshundsklubbs- trännigssvängen etc

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 134
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 945
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 443
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar