Ja, det finns nog även andra saker på/hos den hunden som inte gör det särskilt funktionell i skogenJag tänkte nog mest rent funktionellt i skogen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det finns nog även andra saker på/hos den hunden som inte gör det särskilt funktionell i skogenJag tänkte nog mest rent funktionellt i skogen
Du missade den här:Allt snack om goldens gjorde mig sugen på en sån här snygging
Eller en sån här
Kanske en sån här
Eller en sån här
Även en sån här
Åh, ber så mycket om ursäkt! Får editera mitt inläggDu missade den här:
Varsågod för påminnelsen!Åh, ber så mycket om ursäkt! Får editera mitt inlägg
Vad fan Det var inga 10 minuter bukeVarsågod för påminnelsen!
Hahaha nej, mitt hjärta är av stenVad fan Det var inga 10 minuter buke
Om inte @isafore kalla hjärta har smält än så måste det göra det nu
Vill även ha en Kjapp-klon
Klagar inte på valet av ras, men alla vet ju att en sån här är bättre! (Visst är detta din valp @Zvinto?)Hahaha nej, mitt hjärta är av sten
Den dagen du vill ha en sån här, dååå smälter jag
Klagar inte på valet av ras, men alla vet ju att en sån här är bättre! (Visst är detta din valp @Zvinto?)
Otinga din valp och köp dig en riktig hund!Jag döööööööööööööööööör
Klagar inte på valet av ras, men alla vet ju att en sån här är bättre! (Visst är detta din valp @Zvinto?)
Det där var ingen riktig hund ,men så söööööööööööööööööt ändå!Otinga din valp och köp dig en riktig hund!
Kämpar just med den biten. Letar lämplig gårdshund som kan fungera som hönsvakt, hänga med på ridturer, åka med i bilen till träningar, jobba med vardagsdressyr/lekar och även vara så pass av vakthund att den funkar som avskräckande för icke välkomna individer som inte har nåt gott att tillföra...ja, ni fattar!Tar en gammal favorit från AoH: Om du skulle köpa ny hund NU, vilken ras skulle det då bli?
(Vi förutsätter att det finns pangkombinationer inom alla intressanta raser )
Här skulle det bli en borderterrier, men frågar ni mig om en månad kanske jag har ändrat mig igen...
Funderar på att skicka iväg en intresseanmälan på en kull som föds om två veckor.
Podengo i dag med. Mopsen kommer längre ner på listan efter att ha träffat den gravt snorklade tiken som skulle ta progesteronprov inför parning.