Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahahaha, har du sett filmen jag precis la inIdag vill jag, och tydligen de stora barnen, ha en amris. Antingen en röd/vit, svart/vit eller svart/vit med tan Eller nån av heelervalparna
Nä, inte än. Jag vågar knappt kolla heller. Jag sitter och mumlar "ingen valp i år, ingen valp i år, ingen valp i år" för mig själv varenda gång jag tittar in i din och voffs valptrådarHahahaha, har du sett filmen jag precis la in
Tvärtom kanske du tappar sugen liteNä, inte än. Jag vågar knappt kolla heller. Jag sitter och mumlar "ingen valp i år, ingen valp i år, ingen valp i år" för mig själv varenda gång jag tittar in i din och voffs valptrådar
Haha det gjorde jag inte Henne skulle jag lätt kunna kidnappa med mig hemTvärtom kanske du tappar sugen lite
Honom - det är lillkillenHaha det gjorde jag inte Henne skulle jag lätt kunna kidnappa med mig hem
Nästan samma sak. Jag ser inte skillnad på domHonom - det är lillkillen
Ingen hane är tingad än, men jag har två köpare på dom Dom har bara inte valt vilken hane dom ska ha än - men jag har alltså en hane ledig med andra ordNästan samma sak. Jag ser inte skillnad på dom
Är det den hanen som fortfarande är otingad?
Suger det i valptarmen?Nästan samma sak. Jag ser inte skillnad på dom
Är det den hanen som fortfarande är otingad?
Fan då.. du skulle sagt att alla tre var upptagnaIngen hane är tingad än, men jag har två köpare på dom Dom har bara inte valt vilken hane dom ska ha än - men jag har alltså en hane ledig med andra ord
Om det gör!Suger det i valptarmen?
SorryFan då.. du skulle sagt att alla tre var upptagna
Får man nyfiket fråga vilken kull det gäller?Såg just en underbar kombo på långhårs colliesar så... En valp från den kullen tack
Hundarna ska paras nu till höst, synd bara att Riley är som han är, annars hade jag inte tvekat på att anmäla mitt intresse!
Får man nyfiket fråga vilken kull det gäller?
En siberian husky!!
Totalt "fel" mentalitet för mig men efter att ha spenderat helgen med en huskytös så är jag kääär !
Hon hade dessutom omplacerats eftersom hon inte ville dra (!), kan man beställa en sån tro ?
Eller så får jag flytta hit upp till Norrland - är just nu i Karesuando, mycket längre norrut kommer man inte - och skaffa ett helt gäng huskysar ! Yeiii!