Om du skulle köpa hund NU?

I helgen funderade jag verkligen på att kidnappa en störtcool Pumi :D Alltså, så himla fin och rolig och cool hund!

Såg just en underbar kombo på långhårs colliesar så... En valp från den kullen tack :love:

Hundarna ska paras nu till höst, synd bara att Riley är som han är, annars hade jag inte tvekat på att anmäla mitt intresse!

Såg just en underbar kombo på långhårs colliesar så... En valp från den kullen tack :love:

Hundarna ska paras nu till höst, synd bara att Riley är som han är, annars hade jag inte tvekat på att anmäla mitt intresse!
Får man nyfiket fråga vilken kull det gäller? :angel:

Får man nyfiket fråga vilken kull det gäller? :angel:

Mironiks kommande kull! ... Som sen när jag kollade extr noga hade låg siffror på kamp... Och lite väl höga på rädslebiten.

Iofs hade valpen nog blivit som Riley, för hanen till kommande är precis som honom så. Fy fasiken vad svårt det är :arghh:

En siberian husky!!
Totalt "fel" mentalitet för mig men efter att ha spenderat helgen med en huskytös så är jag kääär :love:!
Hon hade dessutom omplacerats eftersom hon inte ville dra (:o!), kan man beställa en sån tro :grin:?
Eller så får jag flytta hit upp till Norrland - är just nu i Karesuando, mycket längre norrut kommer man inte - och skaffa ett helt gäng huskysar :idea: :bump: :bump::bump:! Yeiii!

En siberian husky!!
Totalt "fel" mentalitet för mig men efter att ha spenderat helgen med en huskytös så är jag kääär :love:!
Hon hade dessutom omplacerats eftersom hon inte ville dra (:o!), kan man beställa en sån tro :grin:?
Eller så får jag flytta hit upp till Norrland - är just nu i Karesuando, mycket längre norrut kommer man inte - och skaffa ett helt gäng huskysar :idea: :bump: :bump::bump:! Yeiii!

Jag kan hojta till när det dyker upp ;) Min kompis har en husky som inte ville dra längre och fick därför flytta hem till dem. Där hon kommer ifrån har de ibland hundar som inte duger till drag eller som blivit för gamla för att vilja dra längre. När man försörjer sig på hundarna kan man ju inte samla på hundar som inte bidrar.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 134
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
705
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
827
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 957
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Autistisk bror