Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va bra - du kan med den stökiga ynglingen hem ett tag*Slänger sig i bilen och åker till @russinbulle"
Efter att ha haft båda sorterna - fast värst på att vara glupsk var faktiskt islandshunden, hon slog till och med labbarna med hästlängder - så kan jag bara hålla med. SÅ skönt med hundar som äter ordentligt !Idag vill jag ha en labbe, bara för att ha en hund som åtminstone äter... Är så trött på att lägga så mycket energi på att hunden skall få i sig tillräckligt var dag.
En liten okomplicerad hund utan rädslor, hög stress- och skalltröskel. Som lika gärna kan slöa på soffan en dag som fräsa runt på agilitybanan eller tuffa ett spår i skogen. Helst utan att få halva skogen med hem i pälsen. Någon av Bichonerna kanske, efter en omgång med saxen...
Det är en dansk-svensk gårdshund du ska ha. Helt tydligt.
Jag har en som heter Humlan faktiskt och hon är precis sån. Ja inlägget var alltså till honungshumlan.
Starta hundväljartråd om du inte gjort det och faktiskt är på jakt efter något? då kan alla sitta och hjälpa dig fundera ut något bra. (jag tycker att sådana trådar är otroligt spännande att följa )Jag vet inte om jag tycker att det är för mycket hund ändå. De är ju ändå avlade för att vara gårdshundar, som islänningen. Jag är mer ute efter en sällskapsavlad hund.
Starta hundväljartråd om du inte gjort det och faktiskt är på jakt efter något? då kan alla sitta och hjälpa dig fundera ut något bra. (jag tycker att sådana trådar är otroligt spännande att följa )