de har tagit bort kravet på inloggning@Asko Du skapar själv snabbt en inloggning. Men som sagt, dator och Explorer krävs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
de har tagit bort kravet på inloggning@Asko Du skapar själv snabbt en inloggning. Men som sagt, dator och Explorer krävs.
de har tagit bort kravet på inloggning
Fungerar alldeles utmärkt i Firefox Även Safari för dom som har Mac.@Asko Du skapar själv snabbt en inloggning. Men som sagt, dator och Explorer krävs.
Naturligtvis. En västgöte förgyller alltid tillvaron.fick ett infall igår och tänkte att en Västgötaspets skulle passa hos mig.
Har ju alltid varit lite tveksam till vallhundar men vem vet.Naturligtvis. En västgöte förgyller alltid tillvaron.
De är inte "typiska" vallhundar, det är rätt mycket spetstemperament.Har ju alltid varit lite tveksam till vallhundar men vem vet.
Vet inte om det är så mycket bättre.De är inte "typiska" vallhundar, det är rätt mycket spetstemperament.
Hmm, kom äntligen till att kolla på hemsidan. Men går det att läsa resultatet om deras MH? Det står bara känd mental status under en hund men det går inte att läsa om hur det gick?Ta en titt via datorn så kommer du direkt till sida där du kan söka på allt du kan tänkas vilja söka på Tyvärr verkar inte SKK ha förstått att folk använder mobiler, ipads m.m. för att kolla runt på internet...
Kollade på medelvärdet av cavalierns MH och jaa, den är nära mitt idealAv ren nyfikenhet och nöje efter ha tittat på MH-diagram, hur skulle vara ert "perfekta" MH-diagram se ut?
Alltså diagrammet över den "perfekta" hunden
edit: alltså, en hund kan ju vara alltför social eller lekfull även om de ses som positiva egenskaper, så jag tänker att folk måste ju vilja ha olika sorters hundar, om man bortser från jaktintresset tex där folk helt säkert har olika typer av önskemål.