Om du skulle köpa hund NU?

Ta en titt via datorn så kommer du direkt till sida där du kan söka på allt du kan tänkas vilja söka på :) Tyvärr verkar inte SKK ha förstått att folk använder mobiler, ipads m.m. för att kolla runt på internet...
Hmm, kom äntligen till att kolla på hemsidan. Men går det att läsa resultatet om deras MH? :confused: Det står bara känd mental status under en hund men det går inte att läsa om hur det gick?

Edit: Never mind! Jag hittade det, men vad de ska göra allting så komplicerat :crazy:

editedit: whoops, lekfullheten var låg på den vovven :angel::p

Förresten, jag är ganska klar över de flesta momenten efter ha sett filmer men 8b. spöken kontroll? Vad innebär det?

Såå synd att medelvärdet på MH inte finns på irländsk varghund, det hade verkligen varit kul att se.

Av ren nyfikenhet och nöje efter ha tittat på MH-diagram, hur skulle vara ert "perfekta" MH-diagram se ut?
Alltså diagrammet över den "perfekta" hunden :)

edit: alltså, en hund kan ju vara alltför social eller lekfull även om de ses som positiva egenskaper, så jag tänker att folk måste ju vilja ha olika sorters hundar, om man bortser från jaktintresset tex där folk helt säkert har olika typer av önskemål.

Av ren nyfikenhet och nöje efter ha tittat på MH-diagram, hur skulle vara ert "perfekta" MH-diagram se ut?
Alltså diagrammet över den "perfekta" hunden :)

edit: alltså, en hund kan ju vara alltför social eller lekfull även om de ses som positiva egenskaper, så jag tänker att folk måste ju vilja ha olika sorters hundar, om man bortser från jaktintresset tex där folk helt säkert har olika typer av önskemål.
Kollade på medelvärdet av cavalierns MH och jaa, den är nära mitt ideal :love:

Idag (och de senaste månaderna) vill jag ha en kelpie!

Saknar det där trycket under tassarna på min blandras, det enda hon verkligen brinner för är sök... Jag vill ju träna agility och lydnad och rally och och, ja allt!

Meeeen det är inte läge nu, och kommer inte bli på länge. Men om några år ska jag fasen ha en alldeles egen kelpie! :love:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
833
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 963
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar