Grabben med tjurnacke och två vita tåspetsar på varje baktassIdag får det bli @russinbulle hane 1/blå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grabben med tjurnacke och två vita tåspetsar på varje baktassIdag får det bli @russinbulle hane 1/blå
En snäll irländsk varghund
Eller skotsk hjorthund
En riktigt snäll och mild gubbig och raggig hund helt enkelt
Jag har kikat lite på dsg också. Det som gör mig osäker är att av de jag har träffat så har de varit så ojämna. Givetvis en del pga miljö.
En väldigt vek och skygg.
Nummer två en jaktidiot som drog som en avlöning så fort den fick chansen och avlivades pga aggressivitet.
Nummer tre var vansinnigt skällig
Och nummer fyra en trevlig unghund, som gick samma kurs som jag när jag hade islänningen.
Nummer fem en trevlig liten äldre tik.
Jag vet inte om jag tycker att det är för mycket hund ändå. De är ju ändå avlade för att vara gårdshundar, som islänningen. Jag är mer ute efter en sällskapsavlad hund.
Ååh man kan inte fråga om bilder?En bekant har hjorthundsvalpar just nu. Helt översöta
Jag menar det.Efter att ha läst beskrivningen @isafore gav om dalmatiner.... Så hade det blivit en svart dalmatiner tik!
Jag menar det.
Jag skulle gärna ha en brun tik, om man nu ska peta i prickarna
Du har ju dock en drömlik hund! Så idag vill jag även ha din hundBlev läskigt kär faktiskt sådär ögonblickligen. Har aldrig tänkt på dalmatiner egentligen, och så är dom ju lite stora .... Men äsch
Tikarna är väl knappast större än Riley Och Riley är ju underbar! Så vi kan byta ett tag, du får min svarta tik(valp) så tar jag RileyBlev läskigt kär faktiskt sådär ögonblickligen. Har aldrig tänkt på dalmatiner egentligen, och så är dom ju lite stora .... Men äsch
Du har ju dock en drömlik hund! Så idag vill jag även ha din hund
Tikarna är väl knappast större än Riley Och Riley är ju underbar! Så vi kan byta ett tag, du får min svarta tik(valp) så tar jag Riley
Du kan få låna honom om du vill! Förresten... Så planerar Riley's uppfödare för nästa kull.
Därför jag tänkte på tikarna antingen snäppet mindre eller lika stora.
Du kan också gå låna honom
Jag har ju varit tydlig med att det räcker med bra tips nu. Idag vill jag tydligen ha Eurasier, dalmatiner, collie, lagotto och varför inte en finsk lapphund
Uppfödare lyckas ju med fler än 5 samtidigt, så varför inte. Perfekt att börja hundägarlivet med 5 bångstyriga valparDu kan ha en hel hop med hundar går säkert att ha 5 valpar samtidigt
Uppfödare lyckas ju med fler än 5 samtidigt, så varför inte. Perfekt att börja hundägarlivet med 5 bångstyriga valpar