Olika banors karaktär

Va? Från Norra Bohuslän till Baståsen?? NU snackar vi fälttävlansmil på riktigt :laugh::laugh:

Det ligger i stockholmstrakten! Men du kanske bor i fälttävlans- Norrland så då är det ju inte så långt ändå :D

Stockholmsfolket här dvs @Murray och @LenaH @PrinceFair har nog säkert varit där och tävlat och har koll på banan!
Du menar som Halmstad ligger i Malmö-trakten? ;)

/Lady_S

Det är möjligt, det är ju 20 år sen... :angel:
Det jag däremot minns är att bilen pajade på hemvägen och att jag blev stående i Västerås ett par timmar innan det blev fixat.

Haha men då BORDE du minnas banan du red!

Om det inte var fullt ös medvetslös då :angel:

Jag var där med ungen för nåt år sen o red nån typ Sugar Cup. Vi åker också dit nu när inte Norra Bohuslän blev av men det som kan vara riktigt trickig där är ju att banan inte tål för mycket regn. Är ju en jävla leråker hela det där området runt Surahammar mm...:o Men enligt YR ska det ju inte regna på lördag så...:idea:

Hmmmmm Baståsen....Där har vi också varit.... Men minns inte så mycket mer än att jag hoppade över en gris i 100cm klassen och jag tror att det regnade mest hela tiden:angel:
Men vem kan komma ihåg vad som är vad på alla de där småbanorna i Norrland:confused:

Hmmmmm Baståsen....Där har vi också varit.... Men minns inte så mycket mer än att jag hoppade över en gris i 100cm klassen och jag tror att det regnade mest hela tiden:angel:
Men vem kan komma ihåg vad som är vad på alla de där småbanorna i Norrland:confused:

Då hoppast jag inderligen att min gråa springare tycker bättre om grisar än han gör om kor.....! Vore ju himla surt om han snur och sticker iväg så snart han får syn på det där grishindret..... :o

Då hoppast jag inderligen att min gråa springare tycker bättre om grisar än han gör om kor.....! Vore ju himla surt om han snur och sticker iväg så snart han får syn på det där grishindret..... :o
min häst tycker att grisar är mycket mindre läskiga än kor, dvs man kan gå förbi och bara snurra en 78ggr med blandade kast och panik backningar. kor är det panik även om man ser dem på håll...
de riktiga i alla fall, ko hinder är inte läskigare än att hoppa drakar ^_^

Kossor är ju det mysigaste som finns. Helst så många som möjligt samtidigt. Grannbonden skramlade förbi med traktorn och hade en öppen vagn på släp med 6 kor på. Jätteintressant tyckte Epona. :D

Ser att Össjö ska ha tävling med CNC* och H90 25. juli, någon som vet hur banerna är där?

Kan det vara ett lämpligt ställe att debutera CNC*??

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej allihopa! Här kommer jag igen. :o Det är så att jag precis har skickat in en ansökan till en stiftelse om att få hjälp med att...
2
Svar
32
· Visningar
4 306
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag skrev här litegrann för att par år sedan men har sedan lång tid tillbaka bara läst i trådarna utan att skriva. Nu är det dock dags...
Svar
14
· Visningar
3 610
Senast: giovanna
·
Träning Jag har av olika anledningar insett att det inte kommer fungera för mig att ta hand om min häst det närmsta året. Känns riktigt tungt då...
2
Svar
25
· Visningar
3 019
Övr. Katt När Nikita dog var smärtan och sorgen outhärdlig och det kändes verkligen som livet var slut. Hon var inte bara min 'once in a lifetime'...
2
Svar
26
· Visningar
2 884
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Black Friday
  • Dejtingtråden del 38