Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu gillar jag min häst ännu lite mer. Och min förra, som bara hade hus-skräck! Fick han bara stanna och titta på huset en gång så hoppade han sen och allt annat än hus gick bra. (Och till slut så kunde han till och med hoppa husen på första försöket.)Vet ju några ryttare som har som strategi att bara rida på de banor där tex vattnet kommer sent osv.. just så att dom iallafall får hoppa en hel del av hindren innan dom inte kommer längre
Vet ju några ryttare som har som strategi att bara rida på de banor där tex vattnet kommer sent osv.. just så att dom iallafall får hoppa en hel del av hindren innan dom inte kommer längre
Ok, nu har jag kollat på kartan var tranemo ligger. Glöm det.
Vad pratar du om? Det ligger jättebra!!! Bara typ 1 timme och en kvart från mig
Ok, nu har jag kollat på kartan var tranemo ligger. Glöm det.
Kollade google maps nu, det är ändå bara 22, nånting mil. Men åt helt fel håll. Uppförsbacke!!
Dessutom var H90-klassen full.
Dåså. Då får du rida 100
Är det någon som känner igen denna banan? Måste vara i tjotahejti någonstans. Typ där @PrinceFair håller hus.
Jag har suttit vid hinder 1 en massa gånger, vattnet någon gång, tidtagningen en gång, och speakern någon gång om jag minns rätt. Och redan när de låg på förra stället, vilket väl är över tio år sen, började jag tänka att jag ska rida deras bana en gång. Men det är inte riktigt rätt bana att börja på, säger folk, och jag tror de har rätt.Har vaktat det tredje hindret en gång för typ 100 år sedan. Det växte stolt fjällskivling precis där.