Meeen vafan! Alla tävlingar som jag vill åka på blir ju innställda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meeen vafan! Alla tävlingar som jag vill åka på blir ju innställda!
Det är ju bara 2 st
Jag var glad att Norra Bohuslän blev inställt så jag fick pengarna tillbaka för jag hade inte tänkt åka dit iallafall
Två fälttävlan plus några hopptävlingar i våras....
Har inte vågat räkna på hur mycket dyrare det blev för mig att åka till Baståsen istället för N-B...
En tävling till priset av två?Två fälttävlan plus några hopptävlingar i våras....
Har inte vågat räkna på hur mycket dyrare det blev för mig att åka till Baståsen istället för N-B...
En tävling till priset av två?
/Lady_S
Verkar inte bli nåt med Uddens stilterräng heller.Vilken mer är inställd nu då? Össjö?
Verkar inte bli nåt med Uddens stilterräng heller.
Nä men man kanske inte skulle lagt den i fälttävlanaveckan.
Men de har väl haft det planerat före FT-veckan blev bestämd? Det är ju i samband med hela deras "Superhelg".
Det tror jag inte. Dom har ju flera superHelger. Dessutom brukar superhelgen först bestå av stilterräng på fredagen pch tävling lörd o söndag, men så är det väl inte nu.?
Jag har tränat där ett par gånger. Mitt största problem är alla djuren; min häst har åsikter om det där med alla kossor och grisar och får. Det är en platt bana; anlagd i ett par hagar. Jag tycker inte det är så mycket onda hinder (även om många är för stora för mig). Vill du veta något mer specifikt så fråga! Sök på "Terrängbana Åby Gård" på Facebook så hittar du deras sida med lite bilder och annat.Är det någon som har varit på eller vet hurdan banan är på Åby Gård?
Oh dear! Enligt min lilla häst är får ungefär det läskigaste som finns (å andra sidan skulle han inte ha tid att titta på dem när han går terrängen )Jag har tränat där ett par gånger. Mitt största problem är alla djuren; min häst har åsikter om det där med alla kossor och grisar och får. Det är en platt bana; anlagd i ett par hagar. Jag tycker inte det är så mycket onda hinder (även om många är för stora för mig). Vill du veta något mer specifikt så fråga! Sök på "Terrängbana Åby Gård" på Facebook så hittar du deras sida med lite bilder och annat.
Nej, jag har inte en susning men ser att @Gnapp varit där. Det är träningar där varannan vecka, jag kan tipsa dig på fb.
De stänger banan den 15e inför tävlingen, dock.Det är träningar där varannan vecka, jag kan tipsa dig på fb.
Mååååånga dagar kvar ju!De stänger banan den 15e inför tävlingen, dock.