Olika banors karaktär

Det är ju bara 2 st :p

Jag var glad att Norra Bohuslän blev inställt så jag fick pengarna tillbaka för jag hade inte tänkt åka dit iallafall :laugh:

Två fälttävlan plus några hopptävlingar i våras.... :down:

Har inte vågat räkna på hur mycket dyrare det blev för mig att åka till Baståsen istället för N-B... :angel:

Men de har väl haft det planerat före FT-veckan blev bestämd? Det är ju i samband med hela deras "Superhelg".

Det tror jag inte. Dom har ju flera superHelger. Dessutom brukar superhelgen först bestå av stilterräng på fredagen pch tävling lörd o söndag, men så är det väl inte nu.?

Dessutom har dom ju bara 90 nu för häst

Det tror jag inte. Dom har ju flera superHelger. Dessutom brukar superhelgen först bestå av stilterräng på fredagen pch tävling lörd o söndag, men så är det väl inte nu.?

Jag kommer bara ihåg när vi letade efter meeting förra året att de har en speciell helg de kallar för Superhelgen som är deras största tävling för året, 3 dagars hopptävling och dressyrtävling och nu på senare tid även någon terräng. Den verkar återkommande och förmodligen redan planerat sedan betydligt längre tillbaka än FT-veckan som ju blev ihopdragen ganska sent.

Är det någon som har varit på eller vet hurdan banan är på Åby Gård?
Det ligger i Gottröra typ, alltså Övre Norrland för de flesta av er, men kanske typ @LenaH eller @Murray har varit där?

Är det någon som har varit på eller vet hurdan banan är på Åby Gård?
Jag har tränat där ett par gånger. Mitt största problem är alla djuren; min häst har åsikter om det där med alla kossor och grisar och får. Det är en platt bana; anlagd i ett par hagar. Jag tycker inte det är så mycket onda hinder (även om många är för stora för mig). Vill du veta något mer specifikt så fråga! Sök på "Terrängbana Åby Gård" på Facebook så hittar du deras sida med lite bilder och annat.

Jag har tränat där ett par gånger. Mitt största problem är alla djuren; min häst har åsikter om det där med alla kossor och grisar och får. Det är en platt bana; anlagd i ett par hagar. Jag tycker inte det är så mycket onda hinder (även om många är för stora för mig). Vill du veta något mer specifikt så fråga! Sök på "Terrängbana Åby Gård" på Facebook så hittar du deras sida med lite bilder och annat.
Oh dear! Enligt min lilla häst är får ungefär det läskigaste som finns :nailbiting: (å andra sidan skulle han inte ha tid att titta på dem när han går terrängen :sneaky:)
Tack för tips om bilder! :bow: Det såg ju ut som en väldigt snäll och trevlig bana, vilket är precis vad jag är ute efter.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej allihopa! Här kommer jag igen. :o Det är så att jag precis har skickat in en ansökan till en stiftelse om att få hjälp med att...
2
Svar
32
· Visningar
4 306
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag skrev här litegrann för att par år sedan men har sedan lång tid tillbaka bara läst i trådarna utan att skriva. Nu är det dock dags...
Svar
14
· Visningar
3 610
Senast: giovanna
·
Träning Jag har av olika anledningar insett att det inte kommer fungera för mig att ta hand om min häst det närmsta året. Känns riktigt tungt då...
2
Svar
25
· Visningar
3 019
Övr. Katt När Nikita dog var smärtan och sorgen outhärdlig och det kändes verkligen som livet var slut. Hon var inte bara min 'once in a lifetime'...
2
Svar
26
· Visningar
2 884
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar