Inklusive några rivningsbara hinder, sen ganska nyss. (Och en maffig, mycket vacker stenmur, som inte var rivningsbar. :-) )Jag har själv aldrig varit där men har hört från tränare att banan var väldigt trevlig och de bygger ambitiöst där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inklusive några rivningsbara hinder, sen ganska nyss. (Och en maffig, mycket vacker stenmur, som inte var rivningsbar. :-) )Jag har själv aldrig varit där men har hört från tränare att banan var väldigt trevlig och de bygger ambitiöst där
Jag tycker att den är bra och fair. Inte den största i storlek sett, men den har många typhinder (tror att det var det som ställde till det för många senast) så det krävs en häst som bjuder ordentligt.Åkerbo/Ekenäs, då, hur är den *-iga banan där?
Jag tycker att den är bra och fair. Inte den största i storlek sett, men den har många typhinder (tror att det var det som ställde till det för många senast) så det krävs en häst som bjuder ordentligt.
Den ser fin ut men bevisligen från förra tävlingen är den ganska svår den med.
Den brukar även vara med i enstjärniga klassen men i år var bansträckningen ny så jag är faktiskt osäker på om den var med, tror inte det.Den enda stora grav som finns där är en grav med häck och den är 100 klass så jag vet inte om den ingår ens?
Den enda stora grav som finns där är en grav med häck och den är 100 klass så jag vet inte om den ingår ens?
Några öppna gravar var det inte senast, dock ett upphopp med grav framför, en trakhener med lite knepig anridning och en pallisad med grav (tror att det är den @Novali01 pratar om? Den var i 1*).Typ vilka typhinder då?
Min häst är normalt inte als tittig, men han gillar inte stora, öppna gravar.
Några öppna gravar var det inte senast, dock ett upphopp med grav framför, en trakhener med lite knepig anridning och en pallisad med grav (tror att det är den @Novali01 pratar om? Den var i 1*).
Sen var där bl a två spetsar, sunken road, coffin, några smalhinder, bank med studs över en häck. Inga konstigheter egentligen.
Ja det blir nog svårt i 1* Men det är en väldigt snäll coffin! Ligger ute på ett gärde så den är typ helt platt och graven är grund.Låter som en rolig bana! Forutom coffin, men det är nog svårt att undvika....
Hur är Tranemo?
Tranemos 90 klass har ett tråkigt hinder nr 2 (3?), en oxer som nästan alla hästar hoppar skitdåligt på, annars är det en ok bana men väldigt kuperad..
Men inte sjutton ska Marvin åka ända till Tranemo för att rida 90 klass?? Hon rider väl 100..
Hur är Tranemo?
Jättekul att rida 100, men inte om vi inte kommer runt!