A
Alkemisten
Sv: Ok, nu ska ni få kritisera - film!
I mitt första inlägg klicka på Här är filmen.
I mitt första inlägg klicka på Här är filmen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker att jag får en känsla av svaghet kring bakknäna. Som att dom där långa fina bakbenen kommer att kunna vinkla ihop sig mer och då räcka till att bära upp kroppen och då kännas stabil, men nu inte kommer ihop utan ser lite raka och "svaga" ut. Lite mer sån känsla kring vänster bakknä, tydligare i den fria skritten.
Känns som om höger höft lättare går fram oxå. Att det sitter lite spänning/svaghet kring länden så kraftöverföringen från bakdelen blir svår, och att böjningen o bärigheten är svårare åt vänster.
Vänstergaloppen ser lite mer jämfotad ut och svårare att rida, mednas högergaloppen kommer "isär mer" bak och ser renare ut och med mer flow.
Långa bakben ger ju jättehäftig ridkänsla då de orkar bära, men desto lurigare att hitta dit!! Jag ser lite av min arab i din hästs kropp fast med mindre massa. sidenmjukt o fint då de hittar rätt men lite trippigt o framtungt då det blir svårt.