Barn är olikaJag hade pappa 60 mil bort, vi flög dit då och då. Mådde inte ett dugg dåligt av det utan var rätt nöjd med arrangemanget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Barn är olikaJag hade pappa 60 mil bort, vi flög dit då och då. Mådde inte ett dugg dåligt av det utan var rätt nöjd med arrangemanget.
Usch vad tufft!Jag var förfärligt ledsen som liten när pappa veckopendlade och bara kom hem på helgerna. Han har berättat att det var många gånger som han bara ville vända bilen och åka hem igen då jag var otröstlig varje gång han åkte. Hur barn tar det är olika, men jag har svårt att tro att mini kommer bli någon som gråter över att skiljas från spermadonatorn.
Det var precis det jag ville förmedla :-)Barn är olika
Jag hade inte hållt på och stökat. Ta det som det kommer.
Har han inte gjort vid stolen, får umgänget bli hos dig. Punkt. Jag tror du måste hålla igen den här viljan att ta ut allt i förskott och härja runt med det. Det ligger dig definitivt till last och honom till fördel.
Ja jag tycker du ska avvakta till i morgon. Kanske försöker han inte åka iväg med henne och då har det varit i onödan. Ska de åka iväg och stolen inte är fixad får du ta upp det med honom igen, och se till att medföljande person är närvarande. Då kanske de kan hjälpas åt att fixa stolen innan de åker.
Det är hennes problem. Hon borde ju ha intresse av att träffa sitt barnbarn. Har hon inte det så är det så.Umgänget idag blev inställt.
Nu vill visst inte farmor komma och träffa Mini här längre (inte ens med exet). Hon känner sig inte längre välkommen eftersom hon inte "dög" (hennes eget ordval) att följa med istället för kontaktpersonen häromdagen. Känns inte som någon idé att försöka förklara för henne heller varför om hon inte förstår det själv.
Förutom att vara exets mamma så är hon världens konflikträddaste. Hon har aldrig någonsin sagt till exet när han betett sig illa mot mig och hon varit med. Men hon kunde komma till mig sen och säga att hon tyckte han var elak. Men allt sånt är glömt nu så klart. Nu är det jag som är boven. Så hon gör ju knappast att umgänget känns tryggt. Tvärtom.
Det är hennes problem. Hon borde ju ha intresse av att träffa sitt barnbarn. Har hon inte det så är det så.
Be FB att ta bort den! För han lär ju inte göra detJahopp då har exet lagt ut en nakenbild på Mini offentligt på Facebook. Inte okej.
Man kan anmäla bilder för icke lämplig innehåll. Du kan testa det.Jahopp då har exet lagt ut en nakenbild på Mini offentligt på Facebook. Inte okej.
Verkligen inte okej!Jahopp då har exet lagt ut en nakenbild på Mini offentligt på Facebook. Inte okej.
Be FB att ta bort den! För han lär ju inte göra det
Man kan anmäla bilder för icke lämplig innehåll. Du kan testa det.
Verkligen inte okej!
Han är helt jäkla gränslös - jag tycker han beter sig som om han försöker provocera dig till handling mest hela tiden. Eller så är han bara fullkomlit obetänksam
Där fick jag kalla kårar trots värmenJag har anmält den som "någon publicerar bilder på mitt minderåriga barn". Då brukar FB vara snabba med att ta bort.
Antagligen lite både och.
När vi var tillsammans kunde han kommentera 13-14-åringars bröst. En gång hittade jag en sparad porrlänk där det gavs sken av att tjejerna var nyblivna tonåringar eller knappt ens det. Han har skickat bild när vi har sex till en kompis till sig (jag hann inte reagera innan bilden var tagen och skickad).