Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du lite tur så håller han på och tröttnar på riktigt och lägger ner hela grejen.Han snackar skit om mig på sin Facebook nu också. En vän screenshootar åt mig. Att jag krånglar med umgänget och att han "ger upp snart" osv. Mina (snart fd) grannar hejar på och hjälper till och skriver bl a om "vi är många fler som håller med dig än en egoistisk.....!".
Rätt skönt att känna att det inte berör mig det minsta längre. Tycker bara det är löjligt.
Har du lite tur så håller han på och tröttnar på riktigt och lägger ner hela grejen.
Nu kan han ju ge upp och ändå behålla hedern eftersom det är ditt fel som krånglar så med umgänget
Exakt!Speciellt sedan när TS flyttat, då är det för långt och krångligt och det är så synd om stackars honom...
Vad är det för häst? Jag har en del hippologvänner i dina trakter, om du vill kan jag lägga ut på fb till dem och se om de har nån elev eller så som letar häst?Har beslutsångest. Hade spekulanter på hästen här häromdagen. Dom verkade väl okej. Ställde inte så mycket frågor men var trevliga. Var dottern som skulle ha hästen. Provridningen gick bra. Dom är intresserade men vill bara betala hälften av vad jag begärt (jag har iofs räknat med att gå ner lite). Dom ville inte veterinärbesikta.
Magkänslan säger att dom inte är riktigt rätt men jag behöver ju bli av med hästen rätt snart. Har inte haft jättemånga intresserade. Hon är dessutom lite till åren så inte jättelättsåld men däremot en väldigt trevlig och ärlig häst.
Funderar på att sänka priset en hel del i annonsen och hoppas på att kunna "välja och vraka" bland köparna men är rädd för att bara locka en massa oseriösa. Jag tycker inte mitt begärda pris är orimligt men har aldrig varit säljare innan.
Har beslutsångest. Hade spekulanter på hästen här häromdagen. Dom verkade väl okej. Ställde inte så mycket frågor men var trevliga. Var dottern som skulle ha hästen. Provridningen gick bra. Dom är intresserade men vill bara betala hälften av vad jag begärt (jag har iofs räknat med att gå ner lite). Dom ville inte veterinärbesikta.
Magkänslan säger att dom inte är riktigt rätt men jag behöver ju bli av med hästen rätt snart. Har inte haft jättemånga intresserade. Hon är dessutom lite till åren så inte jättelättsåld men däremot en väldigt trevlig och ärlig häst.
Funderar på att sänka priset en hel del i annonsen och hoppas på att kunna "välja och vraka" bland köparna men är rädd för att bara locka en massa oseriösa. Jag tycker inte mitt begärda pris är orimligt men har aldrig varit säljare innan.
Vad är det för häst? Jag har en del hippologvänner i dina trakter, om du vill kan jag lägga ut på fb till dem och se om de har nån elev eller så som letar häst?
Pruta och ingen vetbesiktning låter som en o annan hästhandlare jag råkat på.Har beslutsångest. Hade spekulanter på hästen här häromdagen. Dom verkade väl okej. Ställde inte så mycket frågor men var trevliga. Var dottern som skulle ha hästen. Provridningen gick bra. Dom är intresserade men vill bara betala hälften av vad jag begärt (jag har iofs räknat med att gå ner lite). Dom ville inte veterinärbesikta.
Pruta och ingen vetbesiktning låter som en o annan hästhandlare jag råkat på.
Typiskt nyfikna snokande grannar, bra av mäklaren att se igenom det. Tror det blir bättre om en helt utomstående köper än nån bekant till grannen, om den nu ens är sant vill säga.Pratade med mäklarens kollega. Är en som lagt bud på utgångspriset redan utan att ha sett stället. Och flera andra intresserade!
Och så hade dom givetvis fått ett mail från min kära granne. Med lite "frågor" då han visste någon som kanske var "intresserad". Mäklarens kollega hade dock sett igenom mailet direkt.
Både prut och ingen veterinärbesiktning låter inte helt rätt? Sänk då hellre priset lite i annonsen.Har beslutsångest. Hade spekulanter på hästen här häromdagen. Dom verkade väl okej. Ställde inte så mycket frågor men var trevliga. Var dottern som skulle ha hästen. Provridningen gick bra. Dom är intresserade men vill bara betala hälften av vad jag begärt (jag har iofs räknat med att gå ner lite). Dom ville inte veterinärbesikta.
Åh, vad härligt med lite medvind.Pratade med mäklarens kollega. Är en som lagt bud på utgångspriset redan utan att ha sett stället. Och flera andra intresserade!
Och så hade dom givetvis fått ett mail från min kära granne. Med lite "frågor" då han visste någon som kanske var "intresserad". Mäklarens kollega hade dock sett igenom mailet direkt.
Jaha kolikhäst som grädde på moset. Kommer bli en lång natt och imorgon är det umgänge tidigt.