Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en Borderterrier tik på lite över två år.
Jättegulligt av dig! Stockholm blir tyvärr lite långt.
jag säger typ samma, fast bor mer åt sydost...Hojta till om det inte löser sig på närmre håll med hunden. Vi bor mitt i Småland och det är tomt här sen vi tog bort vår hund i våras.
Risken är väl bara att ungarna fäster sig vid det lilla djuret
Vad skönt att KP ansåg att bilstolen var viktig och även backade upp dig i den frågan! Ännu bättre att han betedde sig illa i vittnens närvaro i en fråga som är viktig för Minis säkerhet. Ytterligare ett bevis att han prioriterar att bråka med dig framför att sätta Mini i första rummet.
Det blev ännu värre när han skulle visa den för mig. Efter mycket om och men satte han iallafall dit bältet (efter KP påpekat att det stod faktiskt "belt" på ett ställe på stolen). " det har inte jag tänkt på" sa han då. Men inget "tack, vilken tur att du såg det". Utan jag är på honom om allt. Han är trött på mig. Jag kan sköta mig så sköter han sig. Och han skulle aldrig köra Mini på ett sätt som var farligt osv. Han drog upp allt möjligt annat. Han tänkte inte ringa NTF och kolla vad som gäller (KPs förslag). Till slut bröt vi. Jag gick in. Sen var han kvar 15 min på gården med KP. Han hade väl en föreläsning om hur hemsk jag är mot honom.
Fick sms idag av KP att hon inte kunde vara med på ett umgängestillfälle nästa vecka och att hon sagt till exet att min oro om bilstolen var befogad enligt henne. Hon skrev också att exets förslag var att hans mamma kunde följa med istället eller en kompis till honom som vi redan testat umgänge med (det blev tjafs och då gick hans kompis bara iväg). Och nu är jag dum enligt exet för jag inte godkände att någon av dom var med. Han fattar verkligen inte.
Bra att KP börjar få se hans "riktiga" sida.
Jag tycker du sköter det här strålande, ge honom tillräckligt med rep så hänger han sig själv.Umgänget blev ju inställt imorgon av kontaktpersonen. Jag är uppe i Småland och skulle ha babyshower för min syster idag. Imorse åkte hon dock in till förlossningen.
Ordnade umgänge nästa söndag istället med han som vi brukade ha med på umgänget innan (exet sa att jag fick fråga honom isåfall eftersom hans mamma "inte dög"). Smsade exet idag på fm om det. Fick samtidigt ett sms av kontaktpersonen att exet ville ha umgänget imorgon iallafall för nu hade han ordnat en som kunde följa med. Skrev då till kontaktpersonen och exet att nu hade jag gjort andra planer imorgon och att min syster var på förlossningen så vi tänkte stanna här ett par dagar till. Exet tog det hela väldigt bra...eller inte. Han skulle minsann ha sitt umgänge. Kontaktpersonen tyckte självklart jag skulle stanna så jag fick se bebisen (vi hade diskuterat saken tidigare på ett umgänge att när hon fött så vill jag upp några dagar och det var helt ok då). Förklarade efter lite sms fram och t med exet att om kontaktpersonen ställer in så är det ju inget umgänge och att jag ordnar annat är för att vara schysst inte för att jag måste. Erbjöd att diskutera dag och tid om inte den jag föreslog inte funkade. Men att jag inte längre kan imorgon. Inte hört något mer.
Känns som hans fasad börjar ge vika nu. Han visar ju tydligt vem som inte kan samarbeta.
Det måste ju ändå kännas skönt att han inte längre låtsas vara något han inte kan leva upp till? Hoppas att det trillar in i något bättre bara.Umgänget blev ju inställt imorgon av kontaktpersonen. Jag är uppe i Småland och skulle ha babyshower för min syster idag. Imorse åkte hon dock in till förlossningen.
Ordnade umgänge nästa söndag istället med han som vi brukade ha med på umgänget innan (exet sa att jag fick fråga honom isåfall eftersom hans mamma "inte dög"). Smsade exet idag på fm om det. Fick samtidigt ett sms av kontaktpersonen att exet ville ha umgänget imorgon iallafall för nu hade han ordnat en som kunde följa med. Skrev då till kontaktpersonen och exet att nu hade jag gjort andra planer imorgon och att min syster var på förlossningen så vi tänkte stanna här ett par dagar till. Exet tog det hela väldigt bra...eller inte. Han skulle minsann ha sitt umgänge. Kontaktpersonen tyckte självklart jag skulle stanna så jag fick se bebisen (vi hade diskuterat saken tidigare på ett umgänge att när hon fött så vill jag upp några dagar och det var helt ok då). Förklarade efter lite sms fram och t med exet att om kontaktpersonen ställer in så är det ju inget umgänge och att jag ordnar annat är för att vara schysst inte för att jag måste. Erbjöd att diskutera dag och tid om inte den jag föreslog inte funkade. Men att jag inte längre kan imorgon. Inte hört något mer.
Känns som hans fasad börjar ge vika nu. Han visar ju tydligt vem som inte kan samarbeta.
Det måste ju ändå kännas skönt att han inte längre låtsas vara något han inte kan leva upp till? Hoppas att det trillar in i något bättre bara.
Jag tycker du sköter det här strålande, ge honom tillräckligt med rep så hänger han sig själv.
Buuuhuuu...Han snackar skit om mig på sin Facebook nu också. En vän screenshootar åt mig. Att jag krånglar med umgänget och att han "ger upp snart" osv. Mina (snart fd) grannar hejar på och hjälper till och skriver bl a om "vi är många fler som håller med dig än en egoistisk.....!".
Rätt skönt att känna att det inte berör mig det minsta längre. Tycker bara det är löjligt.
Otroligt starkt att du kan ta det med en klackspark!Han snackar skit om mig på sin Facebook nu också. En vän screenshootar åt mig. Att jag krånglar med umgänget och att han "ger upp snart" osv. Mina (snart fd) grannar hejar på och hjälper till och skriver bl a om "vi är många fler som håller med dig än en egoistisk.....!".
Rätt skönt att känna att det inte berör mig det minsta längre. Tycker bara det är löjligt.