Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mina vinbergsnäckor har kommit! Bill och Bull heter de, sjukt söta Ni skulle bara veta vad svåra de var att hitta, har letat som en halv idiot i en hel evighet! Men här är de iaf
Hur kommer det sig att dom har så pass stor skillnad på skalet?
Fast det kanske dom är, olika alltså Ska komma ihåg att kika på dom när sommaren kommer tillbaka.
Beror på vad du menar. Menar du färgen så finns det visst ett par olika färger som jag förstått det, är inte sådär riktigt påläst på det så det vete sjutton.
Och om du syftar på nåt annat så kan jag ju säga att de är olika gamla från olika kullar med olika föräldrar (Bill är några månader gammal, Bull är ett år gammal). Ville ha ett par obesläktade ifall att jag kanske kan få lite smått i framtiden
Färre rent tekniskt sett iom att det är 11 sniglar som ska flytta också
Skulle egentligen inte ta de här men fick ta de ändå iom att jag letat så länge och de är så små och inte kräver nånting nästan
Däremot skulle jag iofs inte tacka nej till fler tigrar... Det kryllar av de nu! Taskigt värre liksom, när man letar finns nästan inget och när man väl inte kan skaffa fler så då jävlar är det en som har till salu, en som har en kull och en annan som har tre (!) kullar
Du får helt enkelt hålla tummarna för att jag har pengar i vår när alla 4 kullarna ska börja säljas
Om det ändå vore så väl
Hade tänkt mig typ 2-3 småttingar eller nåt sånt då. Men det är dyyyrt, runt 75-100 kr/st kommer de kosta. Det är värt det, utan tvekan, men man ska ju ha pengarna också. Och så ska jag ha råd att mata de också
Hästmänniskan Fast när man räknar förvärvsinkomst så används väl generellt medelvärde framför median? Hursom, förstår inte hur folk har råd att lägga...
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.