Nyårsfesten (Ulvlek)

Det känns märkligt att karamelldrottningen inte reagerat på ett Lena tror att hon siat mig.


Med tanke på att det inte stämmer.
 
Varför är det ett problem? Tror du inte på din teori?
@Sasse
Om Art skulle ryka och vara god så skulle jag bli granskad. Visserligen räknar jag ju lite med det i så fall, men bäst vore ju om den som lynchas är ond. Oavsett vem det blir idag.

Känner mig fortfarande osäker på lenaH (eller ja, typ alla :p) så känns inte som jag har nån bättre idé om var jag skulle rösta om jag ska ändra.
 
Gud förlåt, höll på att glömma ulvleken, när jag kom ut från att ha nattat barn hade maken börjat ta ner julpynt, så jag hjälpte till och glömde helt ulvlek. Återkommer med röst när jag hunnit läsa ikapp.
 
Herregud, sorry glömde helt bort leken. Har sovit efter jobbet , gjort hästarna och sen gick jag in till grannen och drack bubbel och fortsatte hemma hos oss. Jisses
 
@Sasse
Om Art skulle ryka och vara god så skulle jag bli granskad. Visserligen räknar jag ju lite med det i så fall, men bäst vore ju om den som lynchas är ond. Oavsett vem det blir idag.

Känner mig fortfarande osäker på lenaH (eller ja, typ alla :p) så känns inte som jag har nån bättre idé om var jag skulle rösta om jag ska ändra.
Är det ett problem att bli granskad för dig? Att du är osäker på andra gör väl inte så mycket för din röst på Artline, tänker jag? Förstår inte riktigt resonemanget där faktiskt.
 
Just nu är "problemet" att de två mem godförklarade spelarna har snöat in på att jag är ond och därför missar andra möjligheter.
Att avfärda @Artline som ond för att jag lagt min röst där och att tycka att @fio inte är skum är att inte se skogen för alla träd.

Jag kan naturligtvis ha fel i att @karamelldrottningen siat Artline men jag tror faktiskt inte det.

Jag köper förklaringen om q och tror ff att hon inte lyckades motivera rösten igår.

Alla har inte samma förutsättningar för att leka, vissa har mer tid, andra mindre, vissa kan argumentera, andra kan lyssna.

Ibland är det viktigt att lyssna på dem som inte framför sin sak lika enkelt som andra. :)

Fast ärligt talat. Nu får det vara nog med att misstänkligöra mig. Jag vet ju att du uppskattar utmärkande uddaröster och hatar drev men ändå påstår du att jag är ulv för att jag lägger utmärkande uddaröster och inte går med Idre. Nä det skaver så
fio röstar på LenaH

Jag är på mobilen så om någon kan uppdatera för mig vore jag tacksam
 
Röstlista DL 3 kl 21.30

10.44 Karamelldrottningen röstar på Artline
16.50 LenaH röstar på Artline
17.16 Sasse röstar på LenaH
18.40 cirkus röstar på LenaH
19:37 Ceta röstar på fio
20.02 hemlig röstar på Artline
21.07 fio röstar på LenaH

Artline 3
LenaH 3
Fio 1
 
Alltså, jag reagerade på hur karamell plötsligt gick så hårt ut mot art, och att LenaH sedan följde direkt. Men hade de verkligen vågat spela så aggressivt som onda? Men å andra sidan tänker jag ju iaf att Sasse är god, men hon kan ju rösta på en god för det utan att mena det.

Iom att jag känner mig så osäker så är det en del av mig som vill fega ur och inte lägga en potentiellt avgörande röst på lenah eller art (I skrivande stund har de 3 röster var), men känns dumt att lägga en udda röst? För om goda inte känner sig säkra och då väljer röster som inte påverkar vem som lynchas så får ju onda en chans att styra?

Så i slutänden går jag på att LenaH är nog tuff nog att våga spela så vågat (eller vad man ska kalla det) även som ond och jag litar betydligt mycket mer på Sasse än på karamell och LenaH, så med den bakgrunden

Madalitso röstar på LenaH

(är också på mobil så uppskattar om någon kan uppdatera röstlistan)
 
Fast ärligt talat. Nu får det vara nog med att misstänkligöra mig. Jag vet ju att du uppskattar utmärkande uddaröster och hatar drev men ändå påstår du att jag är ulv för att jag lägger utmärkande uddaröster och inte går med Idre. Nä det skaver så
fio röstar på LenaH

Jag är på mobilen så om någon kan uppdatera för mig vore jag tacksam
Fast det där har jag förtydligat.
Om du läser tråden så har jag skrivit att det handlar om VEM du valde att lägga uddaröst på i DL2.
 
Röstlista DL 3 kl 21.30

10.44 Karamelldrottningen röstar på Artline
16.50 LenaH röstar på Artline
17.16 Sasse röstar på LenaH
18.40 cirkus röstar på LenaH
19:37 Ceta röstar på fio
20.02 hemlig röstar på Artline
21.07 fio röstar på LenaH
21.21 Madalitso röstar på LenaH

Artline 3
LenaH 4
Fio 1
 
Artline röstar på Lena.

Eftersom jag vet att jag inte kan ha siats ond så tycker jag att det är märkligt att Lena tror det. Sedan så vill jag rädda mig själv.
 
Röstlista DL 3 kl 21.30

10.44 Karamelldrottningen röstar på Artline
16.50 LenaH röstar på Artline
17.16 Sasse röstar på LenaH
18.40 cirkus röstar på LenaH
19:37 Ceta röstar på fio
20.02 hemlig röstar på Artline
21.07 fio röstar på LenaH
21.21 Madalitso röstar på LenaH
21:25 Artline röstar på Lena

Artline 3
LenaH 5
Fio 1
 
Ah well, goda kan ff vinna men ni gör det svårare och svårare för er. 🙂

Jag tror på @karamelldrottningen och jag tror också på @Ceta

@cirkus och @Sasse behöver vakna ur den behagligt skyddande tillvaron och börja spela lite vassare nu eller så är det ni två som lurat upp alla på läktaren i två dagar? 😉
 
Jag är helt lost, jag kan se varför artline skulle kunna vara ulv, och varför LenaH skulle kunna vara ulv. Men samtidigt skulle båda kunna vara goda och ulvarna håller på och skrattar sig harmynta. Jag tycker dock att @fio gör det väldigt enkelt för sig och röstar på LenaH på något som LenaH har förklarat redan vilket får mig att fundera på om Fio sitter i lyan och de har bestämt sig för att rösta ut LenaH.
Så den som är skummast för mig idag är Fio.
Snurrfian röstar på Fio
 
Röstlista DL 3 kl 21.30

10.44 Karamelldrottningen röstar på Artline
16.50 LenaH röstar på Artline
17.16 Sasse röstar på LenaH
18.40 cirkus röstar på LenaH
19:37 Ceta röstar på fio
20.02 hemlig röstar på Artline
21.07 fio röstar på LenaH
21.21 Madalitso röstar på LenaH
21:25 Artline röstar på LenaH
21.27 LenaH röstar på fio

Artline 3
LenaH 5
Fio 2
 
Äh, jag tycker hemlig är skitskum som lägger en tredjeröst och i tycker det känns dåligt om användaren är god?
Hedinn röstar på hemlig
 
Jag är helt lost, jag kan se varför artline skulle kunna vara ulv, och varför LenaH skulle kunna vara ulv. Men samtidigt skulle båda kunna vara goda och ulvarna håller på och skrattar sig harmynta. Jag tycker dock att @fio gör det väldigt enkelt för sig och röstar på LenaH på något som LenaH har förklarat redan vilket får mig att fundera på om Fio sitter i lyan och de har bestämt sig för att rösta ut LenaH.
Så den som är skummast för mig idag är Fio.
Snurrfian röstar på Fio
Nej det är en god och två onda uppe för lynch. 🙂
 
Röstlista DL 3 kl 21.30

10.44 Karamelldrottningen röstar på Artline
16.50 LenaH röstar på Artline
17.16 Sasse röstar på LenaH
18.40 cirkus röstar på LenaH
19:37 Ceta röstar på fio
20.02 hemlig röstar på Artline
21.07 fio röstar på LenaH
21.21 Madalitso röstar på LenaH
21:25 Artline röstar på LenaH
21.27 LenaH röstar på fio
21.28 Hedinn röstar på hemlig

Artline 3
LenaH 5
Fio 2
Hemlig 1
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 872
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 122
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 332
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 106
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Tjockistråden 4
  • Knyppling

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp