Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@SasseVarför är det ett problem? Tror du inte på din teori?
Är det ett problem att bli granskad för dig? Att du är osäker på andra gör väl inte så mycket för din röst på Artline, tänker jag? Förstår inte riktigt resonemanget där faktiskt.@Sasse
Om Art skulle ryka och vara god så skulle jag bli granskad. Visserligen räknar jag ju lite med det i så fall, men bäst vore ju om den som lynchas är ond. Oavsett vem det blir idag.
Känner mig fortfarande osäker på lenaH (eller ja, typ alla ) så känns inte som jag har nån bättre idé om var jag skulle rösta om jag ska ändra.
Nej, förutom att jag vill ha ut en ulv.Är det ett problem att bli granskad för dig? Att du är osäker på andra gör väl inte så mycket för din röst på Artline, tänker jag? Förstår inte riktigt resonemanget där faktiskt.
Just nu är "problemet" att de två mem godförklarade spelarna har snöat in på att jag är ond och därför missar andra möjligheter.
Att avfärda @Artline som ond för att jag lagt min röst där och att tycka att @fio inte är skum är att inte se skogen för alla träd.
Jag kan naturligtvis ha fel i att @karamelldrottningen siat Artline men jag tror faktiskt inte det.
Jag köper förklaringen om q och tror ff att hon inte lyckades motivera rösten igår.
Alla har inte samma förutsättningar för att leka, vissa har mer tid, andra mindre, vissa kan argumentera, andra kan lyssna.
Ibland är det viktigt att lyssna på dem som inte framför sin sak lika enkelt som andra.
Fast det där har jag förtydligat.Fast ärligt talat. Nu får det vara nog med att misstänkligöra mig. Jag vet ju att du uppskattar utmärkande uddaröster och hatar drev men ändå påstår du att jag är ulv för att jag lägger utmärkande uddaröster och inte går med Idre. Nä det skaver så
fio röstar på LenaH
Jag är på mobilen så om någon kan uppdatera för mig vore jag tacksam
Nej det är en god och två onda uppe för lynch.Jag är helt lost, jag kan se varför artline skulle kunna vara ulv, och varför LenaH skulle kunna vara ulv. Men samtidigt skulle båda kunna vara goda och ulvarna håller på och skrattar sig harmynta. Jag tycker dock att @fio gör det väldigt enkelt för sig och röstar på LenaH på något som LenaH har förklarat redan vilket får mig att fundera på om Fio sitter i lyan och de har bestämt sig för att rösta ut LenaH.
Så den som är skummast för mig idag är Fio.
Snurrfian röstar på Fio