Nyårsfesten (Ulvlek)

Men vänta nu. Det om något är skumt att jag hade rätt om q? Hur menar du med det?

Edit och din fråga jag hade missat handlade ju om Niyama O_o
Återigen, du är på fel ställe och letar och det är skumt att godförklara någon utan att ge någon motivering. Du godförklarar Q och försöker sen vända det till din fördel att du hade rätt om Q. Det skulle mycket väl kunna vara en ulv som leker siare och försöker få sig själv att se god ut.
Jag frågade dig om både Q och hur du tänkte att när du skrev att LenaH var ond eftersom Niyama var god, inget av det har du svarat på utan istället hittat på saker om mig.
 
Jag säger som igår - det är inte the end of the world om ni lynchar mig, det kanske rätar ut några frågetecken, men jag tycker att flera av er behöver tänka om lite och inte bara tröska vidare i fixa idéer.

Jag har INTE blivit siad ond, det är iaf ett som är säkert (om nu någon fått för sig det).
Jag är mest fundersam på om det är så att det är dina lyakompisar som försöker få sig själva se goda ut, eller om du är god och håller på att bli utröstad av en blandning av ulvar och goda. Min känsla är inte att du har blivit siad och i och med att Klara visade sig god så håller inte min teori om dig. Men jag vet inte om det verkligen skulle göra dig god egentligen.
 
Återigen, du är på fel ställe och letar och det är skumt att godförklara någon utan att ge någon motivering. Du godförklarar Q och försöker sen vända det till din fördel att du hade rätt om Q. Det skulle mycket väl kunna vara en ulv som leker siare och försöker få sig själv att se god ut.
Jag frågade dig om både Q och hur du tänkte att när du skrev att LenaH var ond eftersom Niyama var god, inget av det har du svarat på utan istället hittat på saker om mig.
Angående Lena h och Niyama minns jag inte ens själv hur jag tänkte.

Har försökt att svara i tidigare inlägg om q. Listan var över de första och endarösterna som jag misstänkte mest. Sedan blev den ju för lång ändå för att i början av leken kunna få något vettigt ut av den oavsett. Q upplevde jag spela som q brukar och teoria mm som vanligt och ingen jag i det läget misstänkte.
 
hemlig påstås ha gjort en ”låtsas-sia” över LenaH. Har sett inlägget i frågan, men förstår inte hur det är en sia. Litar dock på er andra om ni säger att det ser ut så. Och stämmer det agg inlägget syftar till att vara en låtsas-sia så tyder det ju på att hemlig ör ond. Tänker att fler borde ha henne på sin ulv-lista i så fall?
Den enda (?) som säger att jag låtsas sia är ju LenaH. Eller var det nån mer?

Vem hade jag i så fall siat? Kommer inte ens ihåg inlägget.
 
Damned if you do damned if you don't.
Min erfarenhet är att du inte gillar drev när du är god utan pekar på uddaröster som djärvt och mer åt det goda hållet och gärna gör det själv, men när du är ulv vill du peka på en uddaröst som skum och ulvig. Nu är ju iofs fio i min lya ändå men inte just av den anledningen.

Jag tror fortfarande att du ordnade en räddningsaktion av dig själv.

I övrigt så har vi rätt samstämmiga tankar du och jag.

Nu när det visade sig att Klara inte var ulv tycker jag tankarna om @hemlig siande spelare faller iom att hon hade dig som luden utanför som följde den potentiella ulven Klara. Så för mig är hemlig bara vanligt skum
Jag tycker att cirkus gör det lite lätt för sig, jag hänger inte riktigt med vad det är som gör LenaH mer ulvig än @hemlig som verkade vilja se ut som en siare som sen visade sig ha fel. I det fallet känns Hemlig mer skum än LenaH?
 
Den enda (?) som säger att jag låtsas sia är ju LenaH. Eller var det nån mer?

Vem hade jag i så fall siat? Kommer inte ens ihåg inlägget.
Tror bara LenaH, och hennes teori var att du siat henne som ond, vilket hon ju då anser felaktigt.

Edit: Och Snurrfian tydligen.
 
Jag tycker att cirkus gör det lite lätt för sig, jag hänger inte riktigt med vad det är som gör LenaH mer ulvig än @hemlig som verkade vilja se ut som en siare som sen visade sig ha fel. I det fallet känns Hemlig mer skum än LenaH?
Jag kan inte se att hemlig försökte låtsas vara siare. Jag förstår faktiskt inte hur både du och LenaH verkar läsa in det.
 
Damned if you do damned if you don't.
Min erfarenhet är att du inte gillar drev när du är god utan pekar på uddaröster som djärvt och mer åt det goda hållet och gärna gör det själv, men när du är ulv vill du peka på en uddaröst som skum och ulvig. Nu är ju iofs fio i min lya ändå men inte just av den anledningen.

Jag tror fortfarande att du ordnade en räddningsaktion av dig själv.

I övrigt så har vi rätt samstämmiga tankar du och jag.

Nu när det visade sig att Klara inte var ulv tycker jag tankarna om @hemlig siande spelare faller iom att hon hade dig som luden utanför som följde den potentiella ulven Klara. Så för mig är hemlig bara vanligt skum

Den enda (?) som säger att jag låtsas sia är ju LenaH. Eller var det nån mer?

Vem hade jag i så fall siat? Kommer inte ens ihåg inlägget.
Cirkus skrev om det tidigare idag
Tror bara LenaH, och hennes teori var att du siat henne som ond, vilket hon ju då anser felaktigt.

Edit: Och Snurrfian tydligen.
Alltså vänta lite nu, prova att läsa mitt inlägg ordentligt, det var inte det jag skrev, jag ifrågasatte vad Cirkus skrev
 
Jag kommer komma in igen strax före DL och kommer ha begränsad möjlighet att

Testa att sätta inläggen i kontext så ser du att det är ett utbyte av tankar med @Sasse tror jag.

Du gör mig rätt misstänksam när du försöker spalta upp skäl till en teori.

Känns som du försöker framstå som om du siat mig ond men det vet både jag och siare1 att du inte gjort.

Jag tycker att cirkus gör det lite lätt för sig, jag hänger inte riktigt med vad det är som gör LenaH mer ulvig än @hemlig som verkade vilja se ut som en siare som sen visade sig ha fel. I det fallet känns Hemlig mer skum än LenaH?
Här ovan är inlägget där LenaH påstår att jag låtsas sia. Att Snurrfian nu håller med om att jag vill se ut som en siare gör att jag tror att hon är en ulv som vill hålla kollegan Lena om ryggen.

Försökte Lena locka fram siare1 genom att skriva så?
 
Jag kan inte se att hemlig försökte låtsas vara siare. Jag förstår faktiskt inte hur både du och LenaH verkar läsa in det.
Återigen, jag har inte skrivit att Hemlig låtsas vara siare, jag ifråga sätter hur Cirkus menar. Det känns väldigt skumt att du inte ens läser inlägget utan hittar på något som jag inte har sagt
 
Här ovan är inlägget där LenaH påstår att jag låtsas sia. Att Snurrfian nu håller med om att jag vill se ut som en siare gör att jag tror att hon är en ulv som vill hålla kollegan Lena om ryggen.

Försökte Lena locka fram siare1 genom att skriva så?
:banghead: Jag ifrågar sätter ju hur Cirkus tänker?
 
Jag tycker det är jättesvårt med så många som har brist om tid, för det blir omöjligt att säga något om folk som inte skriver, och så väl onda som goda kan ha tidsbrist. Men blir ju också fel om goda röstas ut bara för att de råkar vara de som är aktiva och man kan teoria om.

Vet inte om jag tycker karamell kändes vettigare när hon skrev mer, känns fortfarande som hon är väldigt svävande och inte bemöter frågor hon inte vill svara på (och att folk reagerar mer på att inte syna q än cirkus ser jag inte som konstigt när större delen av morgonen varit en diskussion kring om cirkus är troligt ond eller god)

Fios röster tycker jag fortfarande är konstiga, men igen så spelar tidsbrist in så hade verkligen velat se mer där.

Tyckte det var märkligt att LenaH så snabbt följde rösten på art, att Sasse och cirkus röstar på LenaH känns mer som de är inne på samma spår som det varit inne på tidigare. Cirkus började ju fundera kring arts vara eller inte vara ond samtidigt som hon höll kvar vid LenaH redan innan rösterna började komma.
 
Cirkus skrev om det tidigare idag

Alltså vänta lite nu, prova att läsa mitt inlägg ordentligt, det var inte det jag skrev, jag ifrågasatte vad Cirkus skrev
Men okej, hur vill du att jag ska tolka inlägget? För det ser ut som att du också tycker @hemlig försökte utmåla sig som siare?
Jag tycker att cirkus gör det lite lätt för sig, jag hänger inte riktigt med vad det är som gör LenaH mer ulvig än @hemlig som verkade vilja se ut som en siare som sen visade sig ha fel. I det fallet känns Hemlig mer skum än LenaH?
Jag tolkar absolut detta som att du också tror att hemlig låtsats vara siare, men det är fel alltså? Vad menar du att du tycker om hemlig?
Återigen, jag har inte skrivit att Hemlig låtsas vara siare, jag ifråga sätter hur Cirkus menar. Det känns väldigt skumt att du inte ens läser inlägget utan hittar på något som jag inte har sagt
Jag har läst inlägget, men eftersom två missförstår dig kanske det helt enkelt är sättet du skriver på som inte är tydligt med vad du menar?
 
Jag har försökt titta närmare på @Hedinn svårt så klart när hon inte har hunnit skriva så mycket men inget att det jag har sett känns misstänkt på något sätt. Hon ifrågasätter och det känns som om hon letar även om det är få inlägg. Men svårt att avgöra med så få inlägg.
 
Jag tolkar absolut detta som att du också tror att hemlig låtsats vara siare, men det är fel alltså? Vad menar du att du tycker om hemlig?
Jag tycker inte alls om hemlig än utan undrar varför cirkus anser att LenaH är mer skum än Hemlig när hon skriver att hemlig har låtsas vara siare och siat LenaH ond utifrån att Klara skulle vara ulv. Nu när det visade sig att klara var god så bordet det snarare stärka misstankarna mot Hemlig istället för LenaH
 
Just nu är "problemet" att de två mem godförklarade spelarna har snöat in på att jag är ond och därför missar andra möjligheter.
Att avfärda @Artline som ond för att jag lagt min röst där och att tycka att @fio inte är skum är att inte se skogen för alla träd.

Jag kan naturligtvis ha fel i att @karamelldrottningen siat Artline men jag tror faktiskt inte det.

Jag köper förklaringen om q och tror ff att hon inte lyckades motivera rösten igår.

Alla har inte samma förutsättningar för att leka, vissa har mer tid, andra mindre, vissa kan argumentera, andra kan lyssna.

Ibland är det viktigt att lyssna på dem som inte framför sin sak lika enkelt som andra. :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 873
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 122
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 333
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 106
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp