Nyårsfesten (Ulvlek)

Det vet jag inte :laugh: Det känns troligt att du inte har den rollen jag teoriat om i alla fall, men du kan såklart ha en ond roll ändå. Däremot känner jag att du inte längre är så misstänkt, inte lika misstänkt som alla de (andra) som röstade på Klara.
Varför tycker du att det stärker LenaHs aktier?
Tror du inte att hon och Elo försökte att Niyama skulle lynchas istället för Elo i DL1?
Jag själv är tämligen övertygad om det.

Inte minst för att jag fortfarande lever, om jag har rätt i att LenaH är ulv så kan de tro att jag har siat henne och då vågar de inte käka mig pga skydd

Men så klart, jag kan ha fel.
 
Ja, jag röstade ju också där men det var för att rädda mig själv.
Behövdes det? När du röstade hade du tre röster och Klara fem, i det läget behövde du inte lägga en räddningsröst?

(Ja, jag ska titta på andra spelare också, jag lovar! :D)
 
Behövdes det? När du röstade hade du tre röster och Klara fem, i det läget behövde du inte lägga en räddningsröst?

(Ja, jag ska titta på andra spelare också, jag lovar! :D)
Jag kom hem från hoppträning och stod på parkeringen och röstade, hade bara snabbt skummat leken så det var min bild.

Annars hade jag nog röstat på @fio eller @hemlig som jag tog upp i mitt röstinlägg. 🙂
 
Varför tycker du att det stärker LenaHs aktier?
Tror du inte att hon och Elo försökte att Niyama skulle lynchas istället för Elo i DL1?
Jag själv är tämligen övertygad om det.

Inte minst för att jag fortfarande lever, om jag har rätt i att LenaH är ulv så kan de tro att jag har siat henne och då vågar de inte käka mig pga skydd

Men så klart, jag kan ha fel.
Utan att vara ulv så kan jag med 100% säkerhet veta att du inte siat mig. 😁
 
Jag hade hoppats på att bli käk i natt.
Har nog fullt upp med ungarna på dagen, men ska försöka hitta lite tid att komma med mina tankar.
 
Baserat på inlägg 76 men framförallt inlägg 360 (dumt att det är så svårt att Citera) gjorda av Artline med båda rösterna på Klara i dl 1 och dl 2. Framförallt är inlägg 360 slapp. Motiveringen alltså.
Inlägg 427 kan tolkas på olika sätt. Återigen att prata om sig själv i tredje person som att vilja ta avstånd från sig själv utan att skriva för mycket. Sådant upplever/tolkar jag som mer av ett ont beteende än typiskt som en typiskt god.

Långt till dagens DL men vill inte riskera att missa igen så lägger min röst redan nu. Kan komma att ändras senare under dagen men då vet jag att jag iaf redan lagt min röst och slipper känna stress över det. Hoppas ni inte tycker det är dumt eller så och om min motivering är kass här så ska jag försöka att utveckla efter bästa förmåga.
Läser givetvis mer av alla deltagare under dagen nu.

DL 3

Karamelldrottningen röstar på Artline
 
Baserat på inlägg 76 men framförallt inlägg 360 (dumt att det är så svårt att Citera) gjorda av Artline med båda rösterna på Klara i dl 1 och dl 2. Framförallt är inlägg 360 slapp. Motiveringen alltså.
Inlägg 427 kan tolkas på olika sätt. Återigen att prata om sig själv i tredje person som att vilja ta avstånd från sig själv utan att skriva för mycket. Sådant upplever/tolkar jag som mer av ett ont beteende än typiskt som en typiskt god.

Långt till dagens DL men vill inte riskera att missa igen så lägger min röst redan nu. Kan komma att ändras senare under dagen men då vet jag att jag iaf redan lagt min röst och slipper känna stress över det. Hoppas ni inte tycker det är dumt eller så och om min motivering är kass här så ska jag försöka att utveckla efter bästa förmåga.
Läser givetvis mer av alla deltagare under dagen nu.

DL 3

Karamelldrottningen röstar på Artline
Vart har Artline pratat om sig själv i tredje person? Det är det väl bara jag som gjort?
 
Jag är i matchen och letar ulvar. Jag har ju en finfin lya klar ju.
Hur går det för dig? Du har ju bara röstat på goda so far ;)
Jomen jo! Nu klarnade det ytterligare sörru! :D

Sen tidigare så har jag sorterat bort dig och @Sasse (baserat på DL1) och efter igår väljer jag nog att lägga @Madalitso åt sidan, pga att jag tycker hon har teoriat med substans och att hennes tankar om @fio överensstämmer med mina (skumma uddaröster, ffa den igår på någon som torde vara rätt godförklarad).

Så åt ulvhållet vill jag nog lägga just fio och även @hemlig som med sitt försök att framstå som siare igår gjorde ett märkligt avtryck och förutom de två kanske @Artline då, iom @karamelldrottningen s inlägg ovan.
Det stämmer med min känsla av Artline som spelat väldigt defensivt och anonymt hittills.

Ledarvarg kanske @Hedinn ? -

De jag har sämst koll på nu är @Snurrfian (som jag har nån slags godkänsla av men inget som styrker det) och @Ceta som jag inte har grepp om alls.
 
@LenaH Var tycker du @hemlig verkar framstå som siare? Har du citat eller möjligen sida?
Reagerar just nu spontant på att LenaH skriver mycket om hintar som inte bör finnas. Är det hon som hintar själv tro?
I så fall vill jag tro att Klara är ulv och LenaH röstade samma där. Fint för att försöka skydda Elo från att åka också i så fall.








I de citerade inläggen tänker jag att LenaH pratar mycket om hintar och likaså när hon säger att hon typ godförklarat alla utom sig själv. För att hon är luden utanför lyan?

Jag kommer komma in igen strax före DL och kommer ha begränsad möjlighet att

Testa att sätta inläggen i kontext så ser du att det är ett utbyte av tankar med @Sasse tror jag.

Du gör mig rätt misstänksam när du försöker spalta upp skäl till en teori.

Känns som du försöker framstå som om du siat mig ond men det vet både jag och siare1 att du inte gjort.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 873
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 128
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 335
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 107
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp