Du är ju det jag försöker!Men varför inte skriva teorier till dina tankar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är ju det jag försöker!Men varför inte skriva teorier till dina tankar?
Kom på att jag glömde henne. Klart skum anser jag!Ingen känsla om artline?
Jag vet inte.. Jag tycker väl inte jag har hängt upp mig på det direkt?
Jag har precis vaknat och slötittat igenom leken. Kommer nog tyvärr inte hinna vara så aktiv förrän innan DL då jag måste hinna med hästarna innan jag åker tillbaka till jobbet igen. Jag går av i morgon bitti så sedan har jag mer tid för leken om jag överlevt. Sorry
Hon förtjänar att lynchas men skärper sig förhoppningsvisIngen känsla om artline?
Ser fram emot att höra mer från dig imorgon då!
Nån motivering till det?Kom på att jag glömde henne. Klart skum anser jag!
Det här - och det faktum att @fio röstade på @Sasse idag också ger mig ganska starka ulvvibbar av fio.Den som sticker ut då är ju fio som i slutändan blev den enda som röstade på Sasse. Jag vet inte om jag tror på @cirkus teori om att det var för att hon är ulv som hoppades andra skulle hänga på, känns som ett vågat spel när hon röstade 5 minuter innan dl och dom enda som inte röstat än var jag och hemlig som båda kom in i sista minuten. Skulle väl vara för att hon hoppades att vi skulle haka på den lätta rösten på någon som la en tredjeröst då.
Ett alternativ är ju att hon bara behövde en lätt röst pga tidsbrist. Men tänker att det hade ju också kunnat vara ett försök till ett längre spel. Om nu fio är ond, och ser att Niyama fått 2 röster, så hade hon ju kunnat tänka att Elo byter för att rädda sig själv och sen hoppas på att lottningen faller så Niyama åker. Om Niyama hade åkt så hade hon sedan idag kunnat hjälpa Elo försöka framstå som god och istället försöka rikta misstankar mot Sasse som lagt en tredjeröst på "goda" Elo.
Jag tycker det här ÄR lite skavigt, det verkade som om du visste att Niyama skulle käkas?Alltså.Ingen tabbe.Utan bara ett konstaterande att vi ännu inte vet om Niyama är ond eller god. Eller om någon i leken egentligen
Det vet man om man har info , eller efter uppdatering om personen käkats /lynchats
Klarare så?
Här kommer en lite styrande röst mot Klara även om @Sasse började.Jag tycker efter att ha läst igenom leken lite mer ordentligt att jag iaf vill syna klara som började rösta på Niyama igår.
Det ÄR starka vibbar av ulv/ledarvarg över klara och LenaH i röstningen igår nu när vi vet att Niyama var god.
Och tycker att en del konversation dem emellan som påpekats av flera är lite lutande åt det hållet också
Är också inne på att ulv ska ut -inte ledarvarg iom vinstvillkoren så väljer därför att lägga rösten på Klara och inte LenaH
Qitis röstar på Klara
Den här är så superenkel att jag blir lite fundersam här också.Artline röstar på Klara
Dels motivering igår samt att det känns som hon kan vara ulv som vargen Lena följde.
Lätta röster och på bevisligt goda Klara och minimal aktivitet.Nån motivering till det?
Ok, Klara själv motiverade rösten på mig (och jag kan köpa den) med att hon som god blev följd av en ulv (jag, i hennes teori) och hon tyckte det var ett tecken på överdriven kroppsbehåring.
Sen lanseras teorin om att Klara är ulv och jag varg av först @Sasse som snabbt blev följd av @hemlig @qitis @Artline @Snurrfian och @Madalitso
Var det ingen av er som reflekterade över varför Klara isf skulle röstat på mig?
Om det nu var så att hon var ulv och jag varg?
Ja det känns som om flertalet ikväll inte tänkte hela vägen utan bara hoppade på ett enkelt tåg.Jo jag !
Jag funderade på om hon som ulv kunde tänkas vilja offra ledarvargen om det scenariot skulle stämma som diskuterades. Att klara var ulv och du ledarvarg alltså
Känner mig skyldig till detJa det känns som om flertalet ikväll inte tänkte hela vägen utan bara hoppade på ett enkelt tåg.
Vad tänker du om de som röstade på dig ? Förutom klara dåJa det känns som om flertalet ikväll inte tänkte hela vägen utan bara hoppade på ett enkelt tåg.
Ja, jag röstade ju också där men det var för att rädda mig själv.Känner mig skyldig till det
Jo, men när jag röstade stod det mellan dig och Klara. Jag hade inte fått intrycket av några teorier om att folk hade direkta misstankar mot någon annan så att lägga en ströröst kändes lönlöst.Ok, Klara själv motiverade rösten på mig (och jag kan köpa den) med att hon som god blev följd av en ulv (jag, i hennes teori) och hon tyckte det var ett tecken på överdriven kroppsbehåring.
Sen lanseras teorin om att Klara är ulv och jag varg av först @Sasse som snabbt blev följd av @hemlig @qitis @Artline @Snurrfian och @Madalitso
Var det ingen av er som reflekterade över varför Klara isf skulle röstat på mig?
Om det nu var så att hon var ulv och jag varg?
Hade du röstat på någon annan annars?Ja, jag röstade ju också där men det var för att rädda mig själv.
Ja, du var rätt sen och då var det redan rätt långt gånget.Jo, men när jag röstade stod det mellan dig och Klara. Jag hade inte fått intrycket av några teorier om att folk hade direkta misstankar mot någon annan så att lägga en ströröst kändes lönlöst.
Och om ni var onda båda var klara den viktigaste att få ut och tänkte att rösten på dig kan ju ha varit ett försök att rädda sig själv för att sedan försöka få teorin att du följt henne just för att lura oss om hennes roll att få fäste.
Ja, antagligen. I mitt röstinlägg listar jag några andra som väl fått min ulvometer att pinga högre än Klara.Hade du röstat på någon annan annars?