Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha! Jag ska också spela Bingolotto! Och den här gången ska jag banne mig vinna allt!! ( Eller någon vinst vore ju roligt )Jag har helt oberörda hundar.
Vi kommer börja dagen med en rejäl långpromenad, därefter blir det ett rejält mål mat. Ena tiken får en kalkonhals, den andra får... något.
Resten av dagen stannar vi inne. Jag kommer städa, äta gott, måla i målarböcker och spela bingolotto Hundarna kommer få en något längre rastningsrunda precis innan det blir mörkt, därefter bara ut och kissa utanför dörren. De kommer få ett fånigt, onyttigt tuggben till middag också. Jag har köpt sådana som de älskar men som de inte får i vanliga fall pga bedrövligt innehåll. Kan jag vräka i mig glass och bakelser så kan de få sådana ben tänker jag
Varje gång vi är ute så kommer hundarna ha på rymningssäkra selar och reflexväst, förutom när de är lösa under långpromenaden (på ett ställe där jag vet att det inte smälls). Det har annars varit väldigt(!) lugnt med fyrverkerier i år. Det är egentligen först nu ikväll som jag hört många smällar, annars har det bara varit någon enstaka här och där.
Lång skogsrunda när det är ljust, nosework, lång skogsrunda mitt ute i skogen på eftermiddagen och sen ut och köra bil vid flygplatsen strax innan/under midnatt. Har en helt förstörd hund här hemma redan Jävla idioter som skjuter redan!!!