Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt! Precis vad jag nu sa till försbolaget och deras vet hade precis samma åsikt så försäkringen va inga problem! Så länge allt annat är ua så nemas problemas
Sitter nu och jagar försäkringsbolaget, vill se vad dom säger om denna notering.. Måste ju få försäkra honom fullt ut..
Hugger min egen knapp!
Kul med lite liv i tråden men hur många gånger går det egentligen att dra samma "bråk". De år jag hängt här är inridningsålder och hur tung man kan vara och rida islandshäst de vanligaste långrandiga diskussionerna.
Vi tycker olika kan man konstatera.
Nä halt är han inte Nu känns det lite bättre igen, han ska få träffa equiterapeuten på tisdag och sen vet igen på onsd-torsd så det blir bara framskjutet lite, men jag ska ut och gosa lite i em Det löser sig nog, men det känns bra att det inte går så fort nu i all osäkerhet! Ja han har också sin egen mix av gångarter ibland denna lilla killen, det blir nog bra tillslut vi får träna och ha lite tålamod
Kl
Sinfó har ett trasigt griffelben nu också! Nu saknar vi typ bara eksem och fång, kanske spatt så är samlingen komplett.
Men inte menar du väl att lilla röd någonsin gör annat än uppför sig exemplariskt!? Hon kan väl inte skutta?
Ni kan förresten pröva min Albion på henne om ni vill. Kanske funkar m fårskinn under?
Jag är så galet trött på den här diskussionen.. Och alla undermenade uttalanden om att alla som rider in tidigare är dumma i huvudet. Fy fan. På ren svenska.
Jag tror förövrigt att man måste gå på individ när man ska rida in, man får väl öppna ögonen och se om de är redo eller inte.
De som är valpigare tar man dessutom längre tid på sig att rida in. Jag har ridit in både 3½, 4 och 4½ åringar och det har inte varit någon enorm skillnad, det har mest handlat om hur de blivit hanterade tidigare. Gulligullade med eller inte.