Nya bilder på min hare

Ferrari

Trådstartare
Här kommer lite nya bilder på min 4 månaders dvärgharekorsning Alina!

23966323.jpg

23966328.jpg

23966334.jpg

23966337.jpg

Hon är en virrpanna som aldrig sitter still! Hoppar över kompostgaller gör hon (sen har hon en pappa som är svårklassad med pinnar så :angel:)

Sv: Nya bilder på min hare

Vilken häftig kanin :laugh: så söt oxå:p

fin kanin :)
men jag måste fundera över selen, den ser ut att sitta konstigt :confused: som att den hämmar varje rörelse frambenen tar.

Bogselen menar du :) Den har jag använt på alla mina hoppkaniner och de funkar mycket bra i det. Sen blir den ju självklart sned när man försöker ta kort och hålla i kaninen samtidigt. Men stoppar rörelserna? Nä. Så länge inte kopplet blir sträckt så stoppar den inget alls.

det kanske är en sele jag aldrig sett :confused: , har du möjlighet att ta kort på bara selen så jag får se? :idea:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 986
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 639
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 486
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar