Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Det här hämtade jag idag:





Jag har medvetet fotat ganska dåligt, så det blir synligt att det är fotografier jag fotat av. Publicerade med Per-Arne Rynnings godkännande :)

De bilderna har jag i förstoringar, ska bli 30-års present till min sambo :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja, snacka om barnkär katt. :love:

Våra katter är livrädd för Emil, aldrig att dom skulle lägga sig brevid honom. Dom går omvägar om han ligger på golvet... :rofl:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jättefina bilder, gillade allra helt den sista. :love:

tänkte just fråga om pappan i familjen inte fick vara med på kort, men så såg jag ju att det skulle bli present, så det förklarade ju saken. :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad fina kort! Vilken duktig fotograf, vet ju själv hur svårt det är att få 1 person bra på bild, och sen 2 barn oxå!!

Jätte fin present, han kommer bli jätte glad.


CosmicQueen Han är jätte barnkär. Och är med Rasmus jämt (som ni säkert märkt) och han är aldrig elak heller. Som han är mot oss och bits ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Haha, ja. Den första bilden är i svart/vitt, den ska han få i vanligt format att ha på skrivbordet på jobbet. Förra året tog jag en liknande bild när han fyllde, men med bara Elis då.

Den andra var ett inpulsköp :o

Han tog så många fina bilder, jag kunde inte bestämma mig så den tog jag i förstoring.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Han var jättebra på att instruera hur jag skulle göra. "Strunta i barnen, de sköter vi. Vad du än gör så se glad ut och titta in i kameran."

Han hade ju medhjälpare som roade barnen, han fotade. Det är så vanligt att de vuxna ser ner på barnen vad det gör,, eller kollar på vad medhjälparna gör, just i det ögonblicket som bilden tas. Så det är viktigt att tänka på att de vuxna ska kolla i kameran, så han och hans folk slipper roa dom också ;)

Han hade en "generationsbild" bild uppe, där det var sex eller ju vuxna, sedan tror jag det var tolv barn, i åldern 6 månader till fem år. Snacka om att behöva roa ungar! Och att de vuxna ska veta vad att de bara ska kolla in i kameran :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vem behöver ett babygym när man har en Biggles att dra och klämma på:D

Men du får allt ta och lära pojken lite bordsskick...:rofl:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Har äntligen fått laddat över alla bilder från kameran. Var en salig blandning.
Här kommer ett axplock. Hela albumet finns här

De två första bilderna är från hans 1-års dag som han firade med öroninflamation och 39,5 graders feber.
De andra två är från nu i veckan...

19203448.jpg

19203529.jpg

19203768.jpg

19203916.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Sådär var min Bosse också, han och Elis var ett :love:

Sedan blev Elis väldigt kattkär. Han älskade Bosse mer än vad som fungerade för Bosse. Eftersom Bosse sökte sig till all uppmärksamhet Elis gav, och tyvärr alltid fick massa hårdhända gensvar, så slutade det med att han självmant flyttade till min bror som bor granne med oss. Bosse kunde inte låta bli Elis, och inte tvärt om. Men det blev aldrig bra, eftersom Elis blev så hårdhänt mot honom.

Men när Elis var lika gammal som Rasmus är nu så var de också sådär tajta.

Men det är inte alltid det håller i sig. Små barn vet inte hur starka de är, och när katten inte förstår att han ska hålla sig borta för att inte bli sönderkramad så kan det gå illa.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

han får lära sig, enda gångne jag flyttar på honom är när han ska ligga under Rasmus ben ungefär, när Rasmus är naken ;)

Jag är uppvuxen med katter, den ena höll sig på avstånd men kom nära när jag sov, den andra var som Biggles. Har kort på när jag kör honom i barnvagn :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Min lilla Myra växer som ogräs, så nu tyckte jag det var dax att släppa in henne i verkligheten och börja jobba.


VIA-DIREKT kan jag hjälpa till med något?
19207815.jpg

19207816.jpg


:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

dina gungbilder på von Dregel är verkligen helt underbara och utstrålar verkligen lycka :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Tackar, det är så många som har sagt det nu, så jag tackar för alla kommentarer om dessa bilder, vi hade verkligen jättekul den dagen:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 812
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 739
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 963
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp