Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

vilken fin tårta han fick:love:, och vad otroligt lik pappa han är!

Det är så roligt. Alla, verkligen ALLA säger att han är otroligt lik sin pappa. Men varken han eller jag ser den likheten.:D

Och tårtan var dessutom såååååå god:d:d
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Kitty-tjejen :p

miranda6m_n_1205993677.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*KL*

Jag är så stolt, imorse när jag orsta håret hörde jag en duns bakom mig, trodde de var katten som höll på med något men det var Rasmus som vänt sig från rygg till mage :bump:

77401_1205997742_1205998295.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Knapplån

phpl6dsls.jpg

Själva leksakerna i bebygymmet är inte så intressanta för tillfället, det är roligare att ligga & trixa. :D

Var på BVC igår. Han är nu 67.5 cm lång och väger 7680 gr.
Nästa besök blir inte förräns 23 april. Då blir det vägning & mätning igen, läkarundersäkning samt 5 månaders sprutan. Han kommer dock att vara 6½ månad då. Så är det när man bor på landet med liten HC. ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!



Saga har fått sitt första smycke, detta fick hon utav farmor. Så då passade vi på att posa och ta bilder!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Eller hur :D

Dessvärre kommer den tuffa pappan åka på konsert på Alvins ettårsdag. Gissa om jag är butter över det :mad:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Rasmus får oxå sprutan vid 6 mån.

Sköterskan på BVC glömde skriva upp hans mått, 5 mån imorgon. Men jag tror han vägde 6730 g, sen var han nog 64,5 cm och hade ett hattmått på 41,2 cm.

Ska dit igen på tisdag så jag kan fråga då.



Gymmet föredrar Rasmus oxå att ligga mitt o och med benen som Emil, syns på filmen jag la upp på youtube ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Eller hur :D

Dessvärre kommer den tuffa pappan åka på konsert på Alvins ettårsdag. Gissa om jag är butter över det :mad:

sicken stil:mad::mad:
Oj, vad han ska få gottgöra det antar jag...


Här får sambon lida för att han inte var hemma min första mors dag förra året och inte ringde heller.
Att han aldrig kommer att vara hemma gör ju inte saken bättre.
*jäkla bilar*:devil::mad:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Bilar och Iron Maiden är källor till bråk :o:angel:

Förmodligen firar vi Alvin helgen efter när nu sambon inte ska vara hemma, Alvin fyller ju på en onsdag så det blir nog på lördagen.

Men ändå, jag skulle aldrig drömma om att åka hemifrån när mina barn fyller :D Sådan skillnad.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Bilar och Iron Maiden är källor till bråk :o:angel:

Förmodligen firar vi Alvin helgen efter när nu sambon inte ska vara hemma, Alvin fyller ju på en onsdag så det blir nog på lördagen.

Men ändå, jag skulle aldrig drömma om att åka hemifrån när mina barn fyller :D Sådan skillnad.

Kvinnor och män är olika:cool:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*KL*

Idag har vi haft namngivning och allting gick jätte bra. Fick mkt beröm för jag pratade så högt och tydlig, men på alla bilder ser de ut som jag bara läser.

Rasmus är så underbar :love:

Vi gick upp kl 8 och börja, sen somna han till vid 11 tiden kanske 10 min men vakna när jag satte ner honom i bilbarnstolen.

Sen somna han precis när alla gäste kommit och vi skulle börja, tänkte att det är ju typsikt komme rhan vara skitarg hela tidne för jag väckt honom men inte då.

Han höll sig vaken nästan hela tiden, nu sover han som en gris uppe i sin tygga säng i lugn och ro.

phpfqquyx.jpg


phpzto4sq.jpg


phpynggvh.jpg


phpbuiym1.jpg


phpmjedfp.jpg


phpmkmzzo.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 812
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 739
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 963
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp