Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vidar var och hälsade på pappa på jobbet, tycker att han valde en bra bok att titta i :angel:

sen var vi till en lekpark och provade en gunga, varpå jag blev väldigt förvirrad över vilket håll det är tänkt att dom ska sitta åt, vilket är rätt?
ena hållet hamnade han ju i jätte frammåtläge

nästa håll lika mycket bakåt

munter efter dagen inne i stan

Ja, snacka om barnkär katt. :love:

Våra katter är livrädd för Emil, aldrig att dom skulle lägga sig brevid honom. Dom går omvägar om han ligger på golvet... :rofl:

Samma här :angel:
Hunden vill liksom slicka men är lite rädd för herrns nypor, han är ju långhårig hunden och pälsen är ju så frestande att dra i :crazy:
Men det ger sig väl med tiden bara grabben förstår att man inte luggar hunden.

Vad söt han är!

Angående gungan, på den andra bilden sitter han rätt.
Man ska ha de där bågarna framför, det är väl meningen att de ska hålla i sig där.
Men det är lite svårt när de är så små.

Aha, ok tackar! ja det kändes mest rätt även om han hamnade lite väl bakåt. Men han var rätt nyvaken och så första gågen så det kanske blir mer styr nästa gång. :D
Fast jag antar som du säger att han är lite för liten för att hålla i sig där.

Trollungarna är en kopia av sin far... man ser vem du avlat med :rofl: gillar tossorna på minstingen på sista fotografbilden :love:

Fler bilder på mina pojkar.

Min påskgubbe
DSCN0941.jpg

Vincent i badet
DSCN0957.jpg

DSCN0952.jpg

Vincent idag, finklädd inför sin mosters 11-årskalas (och skitig i ansiktet)
DSCN0979.jpg

Det ser ut osm det var jättefint, och när jag läste din beskrivning i tråden om namngivningsceremoni fick jag en hel massa uppslag till den vi ska ha i maj!

*KL*

Idag blev Rasmus 5 månader! SHIT vad tiden går fort :eek:

phpw9fvdr.jpg

I torsdags vände han sig från rygg till mage :bump:

Jag minns inte mätningen i torsdags, och sköterskan glömde skriva i hans kort.

Tror 6730 gram, 64,5 cm och 40,2 i huvudomfång.

(kollar min och sambons kort, jag var oxå 64,5 cm men vägde 6,2 kg. Sambon har vi bara 5½ månad 63,8cm och 6,8 kg. Skulle bli en perfekt blanding med lite längd från min sida av släkten och lite "stadighet" från sambons ;) )

Senast ändrad:

Åh så litet och behändigt! Våran "lilla" kille vägde 8975 när han var 4,5 månader gammal, var 68 cm lång och hade 42 i hatten! Senaste mätningen var han 6 månader, vägde 10130 gram, var 71 cm och mätte 43,5 runt huvudet:D

4100 och 51 cm lång! Jätteklunsen Von Dregel gjorde sitt intåg i världen med ordentlig zize:) Huvudet var 34 cm då med!

Ja, det undrar vi med, han växer ju så det knakar, man kan nästan se från dag till dag hur stor han blir. Och så är han så himla framåt med, idag ställde han sig själv upp mot spjälorna i sängen:eek:......

Han har vänt sig sedan före jul, sätterr sig upp sedan snart 3 veckor, och kryper numera framåt med (lite varierande framgång ännu dock :angel:). Det går så fort....

Oh my..! Vår "lill"ponke är nu 6 veckor och väger 6200g..
:angel::)

19263841.jpg

Mobilen ovanför skötbordet är hemskt rolig! :D

19193520.jpg

Söt i hemstickad mössa. :love:

19263965.jpg

Gött me mat :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 331
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 119
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 760
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 226
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar