Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Oj, han är verkligen stor, han är ju lite yngre än Von dregel, och lite större! Vad fint han sitter:)

Heheh, han har kunnat göra det ett tag, men har varit så slö med att fota. Plus att vi har bara en 1.3 mpix på min mobil, en 5 mpix på sambons och en 4 på kameran. Dvs, inte så jättebra bilder :(. Men dom duger! :p
Längtar tills han börjar krypa!

Ja verkligen, han skrattar som mest när man flyger flygplan men det orkar man ju inte göra hela dagarna + risken att få en spya på sig är väldigt stor ;)

Hahaha, nä då är det inte så trevligt. Loke skrattar så han kiknar när man agerar mänsklig hoppgunga, men med en 10 kilos klump så orkar man inte särskilt länge!

Ha ha, det är så roligt när dom är så lättroade, man känner sig som värsta komikern :). Miranda (6 mån) kan skratta hur länge som helst åt "tittut"-leken :p

miranda6m_nb_1205993691.jpg

*kl*
Jason tyckte mamma vaar tråkigt och gick för att ringa nån roligare..:D
19299456.jpg

På väg till Göteborg och mormor&morfar på påsk, vätskepaus
19299458.jpg

Byggare Bob
19299460.jpg

Även mamma fick prova hjälmen, nytt mode??:angel:
19299152.jpg

knapplån

I helgen har vi varit och åkt skoter uppe i fjällen hela helgen & bott i husvagn med min bror & hans familj. Det har gått hur bra som helst och Emil sov hela skoterturerna båda dagarna. :D Har varit helt underbart väder med strålande sol, inte ett moln på himlen. Tyvärr dock kallt, runt -20 grader på natten. Men solen har värmt bra.

Jag & Emil fick åka i pulkan, vi hade det så mysigt där bak. :love:
php0upnrr.jpg

phpb7enm4.jpg

Emil & hans kusin Joel 4 år (den enda på min sida) i husvagnen. Joel tyckte det var sååå roligt att Emil kom & hälsade på och skulle "leka" med honom hela tiden. Han längtar nog mest till Emil kan spela bandy med honom. :D
php9ji2ag.jpg

Emil & hans pappa i husvagnen 5.30 på morgonen. Gissa vem som var pigg & vem som var trött. :rofl:
phpedq9zb.jpg

Jag började lipa när jag såg det här! :o :)

Du har ingen aning om hur fort tiden kommer gå, snart kommer du oxå få uppleva samma sak :love:

phpfjcmri.jpg

CosmicQueen Vad har din bror för monster husvagn! Vi funderar på hur va ska få plats 2 vuxna och en 8-9 mån i sommar i våran vagn :D

Sista bilden var störtskön lyser bus i ögonen på Emil, undra vad han gjort med sin pappa om han kunde krypa :angel:

Åhh, vad fint! Jag vill också fånga ett leende. Jag har fortfarande inte fått med ett sånt riktigt leende på bild. Dom är ju så underbara när dom ler! :love:

Det är en Cabby 620+ dom har, mao en rätt så stor husvagn. Inga problem att få plats 4 vuxna & 2 barn. Dock skulle jag nog inte klara av att bo så någon längre tid. Ett par dgr var fullt tillräckligt. ;)

Okej sommartid kanske då man kan vara ute på kvällstid osv, men nu var det ju alldeles för kallt för det, så vi var ju mest inne förrutom då vi var ute och åkte skoter. Men mysigt var det. :love:

Ja han har blivit en riktig "rulle" som hans mormor uttryckte det.. ;)
Tror att han var 59 cm sist.

Men gud så underbar! :love: Hur gammal är hon nu?

Vi har också en sån mobil. Fast Ailie har inte börjat förstå tjusningen med den riktigt än. Längtar tills hon också börjar snacka. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 331
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 119
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 760
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 226
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar