Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Du har ingen aning om hur fort tiden kommer gå, snart kommer du oxå få uppleva samma sak :love:

Alla säger så, är det bara för MIG tiden sniglar sig fram :mad: 3 veckor kvar idag -kunde lika gärna vara ett år känns det som. Jag har börjat få känslan av att hon aldrig kommer ut, och kan vissa kvällar känna det som en sorg - att hon var mer verklig förut. och nu har hon 'försvunnit'... som om nån tagit henne från mig :cry:
Dessa hormoner !! (får jag väl skylla på när jag är knäpp :angel: ? )

Hon är 11 veckor imorgon. Den har inte hängt uppe mer än kanske 2-3 veckor. I början tittade hon bara på mobilen, men insåg inte tjusningen. Nu älskar hon den, hon tycker det är så kul att prata med den.

Alvin har dille på att göra allt annat än äta i sin stol:

Vara på väg att somna (observera fingret, som att han säger "Ett ögonblick, ska bara vila ögonen... zzzzz":

Vara ledsen:

Sova mer:

Och jag som tycker min kille blivit såå stor och tjock nu när han vid åtta veckor var 58 cm lång och vägde 4890! :D

Det är för den ligger på bilddagboken, ladda upp på FL oxå.

phpjpfy4w.jpg

*kl*
Vi har fått massa snö här nu under påsk. Elivia har självklart byggt en gigantisk snögubbe:D

Här tillsammans med moster Martina och "snötanten"
DSC_0066-1.jpg

Sitter framför den jättestora snögubben:
DSC_0067.jpg

Passar på att hälsa lite på mammas häst Hugo.
DSC_0072.jpg

*kl*

Loke i nya pyjamasen/dräkten. Tyvärr så har han för tjocka lår, som det kanske syns på bilden, så det blir antingen till att sälja eller göra om. Det är en Dunnis.

19339037.jpg

*kl*

Oj vad man missar mycket när man inte kollar så noga! Massor av fina bilder, och hela högar med underbara barn:love::love:

I den här tråden kan man inte visa för mycket bilder, välkommen in!

Sötisarna, de är verkligen söta som socker, dina tjejer!

Jag bara älskar hur hon pratar. Ailie har också börjat prata så ibland. Men det är mest med mig när hon är hungrig. :D
Dom är ju så underbara när dom snackar. :love:

Åh, nu längtar jag tills Ailie blivit 11 veckor och kanske också vill prata med sina djur. :D

I den här tråden får man lägga in så många bilder man vill. Ingen ser väl sig leds på bebisar? ;) :love:
Flickorna är helt underbart söta! :love:

Jag tycker oxå att det är härligt att höra när de pratar :love:
Barnas far däremot är inte lika lättflörtad 5.20 på morgonen en kvart innan väckarklockan ska ringa :angel:

Häromdagen vaknade jag av att Jonas låg och sparkade & fäktade så att täcket åkte av oss. Jag öppnade lite på ett öga för att smygtitta på honom, men det blev minsann inget smygtittande där inte :o
Jonas såg allt att mamma hade vaknat till liv, han gav mig ett stort leende & började "berätta" allt möjligt.
Han lät ungefär som en sprudlande glad "Linus på linjen" :D
http://www.youtube.com/watch?v=uYMJFUh-0pw

Vad härligt, så där kan man beskriva Von Dregel med! han har underhållit kinahaket idag, särskilt med det där spottandet när han skrattar är verkligen Von Dregel:):D, och humöret!

Vad kul att få se småtjejerna. Urgulliga är de!

*kl*

Mina tjejer fick varsin klänning av sin morfar, som har varit i Mexiko.
Självklart blev jag tvungen att fota lite, men Alde vägrade att ta på sin klänning och posera, så det blev bara Idun. Vi får se om Alde kommer på bättre tankar.

pb-1.jpg

Åh vad roligt att se bilder från dej! Jag har undrat hur det går men du har väl fullt upp antar jag :D Söta är de i alla fall dina flickor! Undrar om de vill flytta till Irland och gifta sej med min tjockis om ett par år ;)

Här är min lilla goding

Sverigebesök av Sams moster och hennes kompis (med föräldrar)

Och så en bonusbild, kolla vad jag har gjort :idea: minus lampan *lycklig*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 331
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 119
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 760
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 226
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar