Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Rasmus och jag har tillsammans med Tindra och hennes mamma Therese vart pappalediga i 3 dagar, här är lite av bilderna från vår weekend :D

Brum brum brum
phpegnjpx.jpg


Busunge
phpmlnqor.jpg


En go ko
phpwfjpkn.jpg


Kolla vad jag hitta!
phpxgnsgs.jpg



Manligt Rasmus :angel: Men vad gör man inte när det rä kallt och mamma inte packat ner någon mössa!
php7dp9vm.jpg


Tjena bruden
php02jd1d.jpg




Alla bilder
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Bilden där han håller om dig är väl hur underbar som helst:love:, den visar verkligen mamma-barnkärleken!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Gu va söta alla ungar är!

Ett par nya sovbilder på min son:

tjolholm020.jpg

Dra ner rullgardinen...


tjolholm059.jpg

Det är såååå skönt att sova i bilen...
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ha,ha... ja man blir helt varm i kroppen.. Tänderna är ju bara som små risgryn :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Lilla blöjbaken, så stora blöjorna ser ut i början! Kul att vi är fler med tygisar:)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

I början såg det verkligen kul ut. Jag fick ett gäng av svärmor, fick blodad tand och köpte ett paket. Det är ju helt underbart! Jag fattar inte att inte fler har det bland de som har bra tvätt- och tormöjligheter.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Nej, det förstår inte jag heller, jag är helt såld på det här konceptet! Till och med min från början skeptiska gubbe tycker de är jättebra och pratar om att den röda stjärten behöver ullbyxorna, nattvikisarna och dagvikisar!

Jag har ju sett hur fin i rumpan lilleman är även efter en natt med blöja, så jag ska faktiskt prova tygbindor till mig själv med :), det måste ju vara bra för mig med tänker jag! Och tänk vad man sparar pengar i slutänden!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag har köpt allt på Minimundus, sedan finns det väl massor av nätbutiker som säljer dem skulle jag gissa. Men jag är väldigt nöjd med Minimundus.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*
Åh, där står ju skålen.


Är det såhär undersidan ser ut!


Japp! Det kändes lika mysigt som det såg ut.


Bonusar!


 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 812
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 739
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 961
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp