Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här är min lilla myra

19056574.jpg

19056571.jpg


Här hälsar tyra på sin nyss utkommna kusin (Tyra är nu ca 2 månader och lilla kusinen är 1 dag)
Jäklar vad tyra växer :D
19056569.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hihi ja hon som var så liten från början! Man blir lätt hemmablind (fast min har alltid varit en massiv fettklump :D)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

knapplån

La Emil i babygymmet medans jag skulle ringa & till kyrkan ang dop. Han tjoade och härjade så jag hörde knappt vad prästen sa ens. Fick säga "Va" flera ggr. Då jag kom tbx låg han såhär, tydligen var bebysittern mer intressant än babygymmet. :D
phpn0jor3.jpg


"Jag kan flyga jag är inte rädd" :D Emil älskar att ligga & flaxa med armarna allt vad han kan så man nästan tror att han ska lätta. :D
phpfikjhv.jpg


Badpojken Emil. :love:
phpm60e52.jpg


Det är verkligen en rolig period nu, händer nya saker i utvecklingen varje dag. Igår busade sambon med honom. Räckte ut tungan, Emil skrattade så jag trode han skulle kikna, sedan räckte han osså ut tungan. Så höll dom på säkert 20 ggr... :rofl:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jason hade oxå en intensiv period från 3 månader ungefär.
Det hände nya saker varje dag, jag hann inte med för fem öre.
När han var 5 månader satte han sig upp själv, två veckor senare kröp han och en månad efter det så gick han efter möbler.
Min lilla bebis blev väldigt stor väldigt fort....

Nu är han 13 månader och håller samma tempo som 2-åringarna på dagis...:crazy:

Diggar er babysitter, värsta räser juh!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja, visst är den frän babysittern. :D Tyvärr är det inte våran, vi har bara lånat den. Men dom ska nog itne ha fler barn, så vi får nog ha den till våran nästa osså.

Emil har inte visat några tendenser till att vilja krypa eller något sådannt ännu. Han hatar att ligga på mage. :crazy: Men det kommer nog.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*knapp*

Idag har vi vart i Sala Silvergruva!

Påväg!


Sötunge! (JAG ÄR TOKIG I HENNE!!!!!!!!)




Vi fick byta blöja också! Hon luktade lite äckligt.. :angel:


Och för att jag älskar hennes ögon!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vilka jättefina ögon!!!

Här kommer några "halv nya" bilder!

badar i handfatet:
DSC00189.jpg


Busar med syrran:
DSC00192.jpg


Syrrorna pysslar i stallet: (de två till vänster är mina)
DSC00184.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Alde och Idun leker. (Man behöver ju inte bara klä ut sig själv och sina dockor, man kan ju även klä ut lillasyster.)
a.jpg


aaaaa.jpg


Kan äta själv.

aaaa.jpg


aaa.jpg


aa.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

precis så är det med min son.

Det VÄRSTA som finns är magläge. Men han klarar sig bra ändå. Hasar fram på rumpan snabbt som attans och reser sig mot möbler som han går utmed, och går omkring med sin gåvagn.

Så de klarar sig utan att kunna krypa :)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vilka söta barn!

Här är mina söner igen.

Hittade inte Vincent imorse, han brukar ligga brevid mig på morgonkvisten men där låg Bastian.
1DSC00495.jpg

Åååh, vilken underbart go bild :) Önskar min son ville sova med oss i sängen också.. Men trots sina futtiga 10 månader så vill han inte sova med/hos oss.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Provar att lägga in bilderna igen då det tydligen inte gick att se dem innan. Hoppas de funkar nu, och ifall ni har sett dem ber jag om ursäkt för att det blev dubbelt.

Elivia har shoppat lingon och blåbärskläder
DSC_0001.jpg


Sitter ute i det fina vädret
DSC_0010.jpg


fast det är ju så svårt att sitta i det knöliga gräset:-)
DSC_0011.jpg


DSC_0016.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag ser iaf inte. Bara photobucket-bilder där det står att bilden blivit flyttad eller raderad.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag kan se bilderna denna gång, men förra inlägget kunde jag inte se dem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 812
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 739
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 953
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp