Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Han ä'r så söt din son! Jag visade honom för mamma men hon tyckte inte det var något speciellt så " Vadå långt hår?" Men så har hon fått 4 av 5 barn med en mängd hår så hon tyckte inte alls att det var konstigt:D. Dock självklart var han ju jättesöt, men håret var det ju inget speciellt med tyckte hon. :D Och så drog hon historien om mig när jag föddes, hade långt svart och lockigt hår och hennes första tanke var " vad ska pappan säga" :eek: Hon var rädd att han skulle tro att hon varit otrogen, för jag såg inte alls ut som en svensk bebis, enligt henne då :D

Men jag var itne ens hälften så söt som din son, tycker jag:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag har färgat håret mörkt, så jag ska ha någon likhet med honom. Elis är ju så blond att han är vithårig, precis som pappan. Men Alvin är liksom en sort för sig :crazy:

Sedan har både jag och mina nära funderat och klurat på vem i helskotta ungen är lik :eek:. Han liknar inte mig ett endast dugg när jag var liten. Elis är som en kopia av mig, vissa gånger.

Men sedan visade min svärmor mig bilder på min sambo, och jag blev helt mållös. Jag tyckte det var samma barn, han och Alvin är så grymt lika. Lika mycket hår, samma flin, jag måste försöka fixa de bilderna hit så ska vi se om fler än jag ser likheten :)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Haha vilket charmtroll :rofl:

Vad GÖR jag i den här trådn varje dag jag blir så bebissjuk ... kan det inte vara april nu !!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

hi hi tack så mycket.

Åh, har du BF i april. Vad härligt! Njut av den lilla, de är inte små så länge, tiden går så fort.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

En av dessa bilder tror jag att jag har visat här förut, men nu är de lite redigerade.

Visar Alde och ett par av åringarna ute i hagen en kväll.

flenoalde_edited-1pb.jpg


flenoalde2pb.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Kom på att jag fick ett brev ifrån min farmor med en mössa och kofta som hennes syrra stickat då hon inte kan göra det själv.

Var ju tvungen att ta kort så jag kan skicka till henne.

phpcsvhej.jpg



Vad är det med alla och sticka bebiskläder? Vi får hur mkt stickat som helst! Tröjor, mössor, vantar!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här med, stickat är tydligen melodin för de flesta.... jag är inget fan av just stickat så det är mycket som ligger i garderoben:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Knapplån

Usch, jag har verkligen varit jättedålig på att fota nu på slutet. :o Men det har varit så mkt annat med först flytt & sedan bilolyckan jag var med om.

Emil har iaf passerat 5 månader nu & nästa vecka ska vi på BVC och väga/mäta samt få en ny tid för 6 månaders läkarundersökningen samt spruta.

Han har fått 2 tänder (26 & 27 feb) & älskar att härma folk. Allra helst då man skrattar eller säger "ööhhh". Han säger ööhh till alla han träffar, men inte alla som förstår att han vill att man ska säga så tbx & härma varann. :rofl:

Myser i mammas & pappas säng.
phpdigdhi.jpg


Ligger på skötbordet & busar.
php5g50qe.jpg


Tuggar på fingrarna i väntan på puré.
phpyfrlie.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad glad han ser ut:)!

Hoppas du mår bättre nu!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 812
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 737
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 953
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp