Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja han har ju som hunnit växa lite ;)
Hela 9 månader vilket känns :eek:
men vad häftigt det är, så spännande att få följa en liten människas utveckling till mer och mer individ.:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

18902574.jpg


Med favoritankan! Han kan lyssna på den i timmar verkar det dom. *ankjävel* :rofl:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

18951593.jpg


Smörgåskex är smaskens! (bild tagen med en LGU890, därav den dåliga kvallen på bilden)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Stora killen:love:!

Ja, smörgåskex är mums här med, det smälter nästan i munnen!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Enorma killen!

Längtar tills han kan sitta å krypa sj, då man inte behöver kånka på honom.

Bjässe på runt 10 kg och ca 70 cm.

Han älskar den musikaliska ankan, så hans farfar och pappa köpte ett piano med en massa roliga knappar på till honom.

Jag gjorde misstaget att låta honom ha på sig sin fina, svarta munkjacka med Laban på när han åt kexet....:p
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

De är i ungefär samma storlek nu då, min "lille" vägde drygt 10100 i måndags, och var 71 cm lång. han sätetr sig upps jälv nu, och kryper baklänges! Väldigt aktiv och framåt är han:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Klart det är en polypad, hon är väl en hästtjej;).
Hon fullkomligt HATAR att ligga i vagnen men om jag pallar upp henne så at hon kan sitta så brukar jag iallafall hinna mocka en av boxarna innan hon har fått nog.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Då är dom i ungefär samma storlek!
Han kan sitta en pyttestund, men kan inte sätta sig upp själv och han kan bara åla än så länge.

Men men, jag har inte bråttom:p
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Nej,d et kommer när det kommer! Det blir bara lite mer intressant att leta rätt på barnet när de väl börjar röra sig, imorse var min Von Dregel under skötbordet på 2 röda - flera gånger..... Och igår satte han sig med ryggen mot soffan, väldigt bra stöd tydligen:)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag längtar.....

Det skulle ju vara mycket roligare för Loke med att kunna använda den stora kroppen han har.

Men vi har en massa barnovänliga saker.... Blir till å fixa det snart.

Typ hundratals filmer, jädra massa cdskiver, tv spel å sånt i golvhöjd....***hrrrmm***
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Som här då, det ligger banne mig grejor överallt..... Ska försöka göra ett ryck imorgon, så lilelman kan röra sig utan att få tag på en massa saker osm inte ska nås av bebisfingrar




*ser framför mig hans lycka när han upptäcker alla cd/dvd:er som glänser så fint.....*
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hahah....

Jag skulle nog börja gråta om Loke lyckas förstöra alla våra filmer. :p
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja, jag med, så mycket vi har..... Hmm, det får bli prio imorgon, att sätta upp grinden till det rummet där de finns!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hahah....

Jag skulle nog börja gråta om Loke lyckas förstöra alla våra filmer. :p

Apropå förstöra filmer. För ett tag sedan satt dottern, utan blöja, på golvet och lekte med våra DVD-filmer. Tänkte väl inte så mycket på det, utan såg det som ett bra tillfälle att få gjort lite saker utan att släpa med bebis.
Några minuter senare hör jag några väl valda, arga och besvikna ord från sambon. Då har hon kissat rätt över hans högt skattade Clintan- filmer. :crazy: :o :D
Behöver jag påpeka att filmerna inte längre kan nås av klåfingrig bebis? :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hahahah:rofl:


Alla våra filmer, köpta och brända ligger i en ganska så öppen medialåda precis under TV´n, någon cm ovanför golvet. Så dom är lätta att få tag på. Men min sambo har sagt att man skulle kunna "platta" till allting och dölja det med en skiva som finns till den.

Hah, tror du det hindrar Loke den Förskräcklige från att lägga sina dreggliga, klåfingriga fingrar på dom------:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*

Alltså...ibland vill jag oxå bara gosa ned mej i den där vagnen, det ser så mysigt ut...

bild079.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Lite illustrationer till våran förmiddag. :)

Varför krypa på golvet, när man kan krypa på bordet? :idea:
IMG_4312.jpg


Kolla, en penna!!
IMG_4325.jpg


Den måste jag bara ha!
IMG_4323.jpg


Sitta på bordet är bra. Första parkett framför tv´n.
IMG_4318.jpg


Terra hunden lite.
IMG_4329.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 808
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 737
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 952
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp