Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad målmedveten han ser ut på nedersta bilden! Och vilka härliga kinder han har:)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Han ser ut att trivas bra där i sjalen! Vad söta ni ser ut!:)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åh det ser så snuttigt ut när dom gnuggar sig i ögonen:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag gick iväg en kort stund (tror jag gick på dass) & när jag kom tillbaka hade han somnat med handen i det läget :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här kommer en till bild på hundtränaren:
DSC_0013_editedpb.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad söt han är!! Så stor han blivit! Tycker fortfarande lille Vidar är nyfödd men när jag ser bilderna så förstår jag att han faktiskt hunnit växa lite ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här är Elvira precis fyllda fyra månader. Potatis/majspure var väl sådär lagom smaskigt.........


blandathstaroelvira064.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Haha ja det såg ju lagom gott ut! :D Är det en polypad du har bakom ryggen på henne eller är den en filt? :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 808
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 737
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 952
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hur akut är det med verkning?
  • Köp av häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp