Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Härligt med alla ljud:)! Våran lilla här hemma har låtit sedan han föddes, och det blir inte mindre ljud med tiden, bara olika:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Kl

Arvid har börjat öva på kryppositionen

Ibland ser han ut såhär
CIMG4618.jpg


Och ibland såhär
CIMG4639.jpg


men han har inte riktigt kommit på att man måste göra båda sakerna samtidigt :)

Bonusbild på Arvid och Birk
http://i152.photobucket.com/albums/s190/Jolanta_album/CIMG4580.jpg

Länkar till den sista, den vart så stor
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Haha, vad söt han är där rumpan är i vädret! Och bilden på honom och Birk är ju underbar, snacka om tungkyss!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här är senaste på min lilla kille, han var med och bakade semlor en dag:love:

18780211.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hittade fler, ännu senare tagna ju:

I nyaste sjalen, den älskade gula:love:
18895036.jpg



Pyjamasen fastnade på halva vägen, skitkul tyckte Von Dregel:
18894988.jpg


Och nu har han tagit klivet in i datavärlden, eget bord att knappa på minsann!
18894991.jpg



Och så ostkrokarna, de älskade, supergoda krokarna! Dem kan man göra så här med!
18894994.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Aha, var det gröt:D, här är det ostkrokar som lockar - hunden står som spettad under bordet när Von Dregel äter dem! Normalt skulle han aldrig titta åt dem, men det är visst något som gör dem ätbara när de varit i en liten kladdig barnhand:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Han tackar och bockar för övrigt, jag säger att han är söt varje dag men jag antar att jag är lite partisk i målet:angel:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Sista bilden var frän, man ser riktigt hur näsan och överläppen dras upp :D

Alvin kommer nog aldrig krypa, han ålar bara runt, runt i cirklar runt sig själv. Och så blir han mer och mer förtvivlad över att ingen tar upp honom :crazy::D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Så gör Arvid också, som en klocka, runt runt runt. :D

fats jag vet ju inte, han kanske inte lär sig krypa ändå, men det ser ut som om han försöker ta sig upp iaf :)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Bonusbilden är underbar :D
Rasmus får inte heller framdelen att fungera med bakdelen, han tar sig framåt med benen men bakåt med händerna. Blir superglad för han närmar sig leksaken och sen skitarg för han bara kommer bakåt ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

:rofl: Så blir det för Arvid också ibland, fast oftast tar han sig bara runt som en klocka.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Sista bilden var frän, man ser riktigt hur näsan och överläppen dras upp :D

Alvin kommer nog aldrig krypa, han ålar bara runt, runt i cirklar runt sig själv. Och så blir han mer och mer förtvivlad över att ingen tar upp honom :crazy::D

Samma här, Emil visar inga som helst tendenser till att försöka krypa, bara ålar runt runt. Hatar fö att ligga på mage. :crazy:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Det brukar vara så här med! Dom är jäkligt snabba för att vara så små och hjälplösa..
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Han har vänt sig om många ggr. Men man hinner ju aldrig dit med den nedrans kameran! Jag hann spela in på video när han ålade sig fram. Vi får lägga filtar på halva golvet känns det som ibland för att han vänder, rullar och ålar så mycket.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 805
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 946
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp