Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hundens korg? Äh, vet du inte at allt erat, hundens, ja allt som kan finna i närheten av en bebis är just bebis saker:D


Väldigt söt är hon hur som haver!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

phpexwjzf.jpg



COOLING:)!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Stor? Hehe, hon är inte uppe på Von Dregels födelsevikt än heller, hon är som en liten kaksmula än ju:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*

Underbara barn ni har allihop!:love:

Inte direkt nya bilder, men några på våra barn iaf:
P1010102.jpg

P1010125.jpg

P1010069.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hihi, jag tycker också att de är så söta när de är arga. Jättesöt underläpp:D.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja jag blir alldeles full i skratt också när Erik blir arg. Det är ju så otroligt gulligt!! :love:

Han väger nu förresten 5135 g.. Bvc-sköterskan trodde inte att han skulle ha kommit över 5-kilosstrecket, men tji fick hon! Han har börjat få goa dubbelhakor överallt nu kan jag säga..:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 805
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 946
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp