Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad snygg du är :o:), pappa med för övrigt. Erat barn komemr nog att bli en hjärtekrossare!

Vad mysigt att gå i bergen så där:)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*
mysigt att kunna somna hos syrran


mina fina barn



nej, jag dregglar inte


mammas tumme kan man äta upp


på skrivbordet
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*KL*

De senaste på Rasmus

phphnunu4.jpg

phpsx8q9h.jpg

php2u3xwc.jpg

phpy2f0zz.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Han ska stå hela tiden och har vart så sen han föddes! Men balansen har ju blivit mkt bättre med tiden ;) han kan stå själv bara han har nått att hålla i, babygymmet är lagom högt och då kan han bita på det samtidigt dessutom!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Min lilla står också själv, om man bara ger honom åt att stå mot sas. Helst soffan, med en massa kul saker att titta på när man ändå står där:)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Gud vilka söta bebisar ni har allihopa. Glöm inte att njuta av de som är nästan nyfödda, det går så otroligt snabbt sen. Jag saknar verkligen att ha en liten bebis som sover på ens mage....

Fast 6 månaders bebisar kan vara så här söta:
I badet
På semester
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Himmel vad söt, jag kommer att tänka på Kalles kaviar när jag ser dina bilder:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åh, dom är så fina allihopa! :love:
Nu längtar jag verkligen!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hehe, jag ser framför mig kaskaden han skulle få om han gjorde så med Von Dregel:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag tog bort röda ögon åt dig. Hoppas att det inte gjorde något.
CIMG45581_edited.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här är Alde i pyjamas och en papperskrona. Kung sade hon att hon var.

pb.jpg


Så här kan man gympa

CSC_0010_editedpb.jpg


eller så här.

CSC_0057_editedpb.jpg


Har man gympat mycket blir man trött.

CSC_0045_editedpb.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad snygg du är :o:), pappa med för övrigt. Erat barn komemr nog att bli en hjärtekrossare!

Vad mysigt att gå i bergen så där:)

Oj tack :) Fast jag håller med om att han är snygg, även när han är orakad :D
Bergen är en av anledningarna till att jag trivs så förbaskat bra här, skåne var ju platt som en pannkaka. Känns som om de alltid legat här och väntat på mej :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag är helt kär i lille Rasmus :love:

Och jag håller med er alla tiden går så fort, vips så är dom så stora och man fattar inte att dom varit sådär små som dom är som nyfödda.... man blir helt chockad varje gång man träffar en nyföding och tänker "men så liten har då aldrig min unge varit" :rofl: men det har dom ju....

Jag vill nästan ha en till.... bara det att jag inte vill och får inte vara gravid igen :( Kan man inte få dom via postorder?
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Har inte hunnit läsa ännu, men gör det senare idag. Här kommer lille Fny:
P1090521.jpg


P1090500.jpg


P1090360.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 805
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 946
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp