Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Knapp

Åh denna tråd har jag heeeelt missat! Måste ju visa mitt lilla gryn!

Tarfram lite gamla bilder från 071118 Idun är där 7 månader
Alla bilder mellan den datumen och nu har tyvärr försvunnit i en data krasch:cry::cry:

18749770.jpg


18749771.jpg


Idun gör sina berömmda pruttljud som hon gör i tid och otid :D:
18749772.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

hihi dom där pruttljuden känner jag igen=)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*KL*

Jag har inte min USBkabel till datorn med mig, så ni får nöja er med några mms:ade bilder till datorn med dålig kvalité tills vi kommmer hem.

Väl nerbäddad
15532_1204295512_1204296534.jpg



Det ska börjas i tid, undra vem som tyckte de va roligast :angel: Fartbilder har jag i digitalkamerna.
84026_1204295512_1204296595.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vars bor man om man har så där mycket snö undrar då jag!!? Här är det rena våren.. :crazy: Det där ser härligt ut, och mer årstidsenligt.. :)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Norr om Nordpolen? :D
Här är också vårväder, häromdagen gick jag i bergen i bara träningsjacka. Ingen blåst, bara fågelkvitter och hundflås! Och så jag som sjöng för fulla muggar såklart :D

Sam har rullat över från mage till rygg en gång, gissa om jag blev stolt! Här är han så söt



och här


och här


här säger han ooooooo
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Så härligt glad hon ser ut på översta bilden!


De där pruttljuden lever vi med hä med, varvat med ljuden som på minner om en skräcködla från juratiden:angel:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag måste bara få inflika att du är så himla trevlig! Skriver alltid någon fin kommentar till ALLA som lägger in bilder. Det blir ju naturligt så att vissa känner varandra mer och komenterar varandras bilder mer, och att "stammisarna" får mer komentarer på sina bilder, och det är så trevligt att se dig komentera alla!

För att förtydliga, inget fel i "stammisarna" det är naturligt att det blir så.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vincent busar med mig i soffan
DSC00488.jpg


DSC00489.jpg


Nyttiga familjen (De har inte en varsin)
DSC00484.jpg

DSC00485.jpg


Vincent äter mat
DSC00481.jpg


Och så en jätteäcklig(:mad:) bild på Vincent 22 månader som ammas
DSC00425.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Nova är verkligen oerhört söt, så fina ögon.. Helt otroliga!!

Jag och sambon spanar efter ett kloster till Saga, skall vi kika om de har plats åt Nova med? :p
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vi är på semester i vemdalen :love:

vindvissla Underbar frilla!

Mustasukka Vilka fina ögon vincent har, å leendet, han kommer bli farlig :)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jo, det är mysigt.
Tänkte mer på den rätt vanliga åsikten att det är äckligt att amma ett barn över 1 år.
Den som hittar nåt äckligt med den bilden har en konstig uppfattning av äckligt.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Han har lätt för att charma folk den lilla filuren :)
Många tycker att killarna är så lika varandra på ögonen, och att de har så fina ögon. Jag får väl ta åt mig mig äran för det :angel:

Båda är ju blonda också. Det bryter av så fint.
Och Bastian har så fint hår nu när det börjar bli längre, så tjockt och lockigt.

Eran lilla Rasmus är ju så söt. Han ser ut att vara rätt lik sin pappa, men tycker mig se lite dig i honom också.
Det man ser på kort här iaf.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Han blir bara mer och mer lik sin pappa, det är ju ingen tvekan om saken att de är han som är pappa när Rasmus sitter i hans knä!

Jag längtar tills Rasmus kan börja åka skidor, vi har sett flera små 3 åringar, t.om några som ser ut att bara va runt 2 år här i backarna :love: min pappa bara längtar tills han får lära Rasmus att åka skidor ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 805
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 946
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp