Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Och så har Adam börjat med körlektionerna ;)

SUC55434.jpg

Ja, det är bra, man ska öva mycket för att bli en bra förare har jag hört:D:)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Han älskar att bada, är han tokledsen så blir han ändå alltid glad när han får hoppa ner i badet. Fast det duger bara med det stora badkaret, han hatar sin egen badbalja
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Min lille med, vi har packat undan baljan, det går inte ens att sätta ner honom i den, han bara sparkar och spjärnar emot. Han ska bada i stora karet, gärna med bubblet igång, så det skummar ordentligt:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad söt han är och vad skönt det såg ut att bada.
Jag har inte kunnat bada med Vincent, han har alltid varit så tuttgalen så han vill bara ha det när han ser mig utan nåt på överkroppen.
Dessutom tycker jag att det är så kallt att bada med barnen. Jag vill ha varmt vatten när jag badar.
Inte ens killen vill bada med mig, han bara klagar över att han blir kokt.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här kommer bilder på mina tjejer i lektagen.
Alde som sitter i sin gunga, hennes bästa leksak.
CSC_0066pb.jpg


Idun i ett hav av filt, discokula, dockor, babygym, radiostyrd bil osv. Iordninggjort av storasyster!
Egentligen låg hon i mörker, med discokulan snurrandes, med olika lysande färger. Det är dock så bra blixt på kameran, att det inte syns.
DSC_0056pb.jpg


Till sist en bild på temat barn med djur. Idun tillsammans med Arthur och Faxe, också kända under samlingsnamnet Black Army.
DSC_0008_editedpb.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Dessutom tycker jag att det är så kallt att bada med barnen. Jag vill ha varmt vatten när jag badar.
Inte ens killen vill bada med mig, han bara klagar över att han blir kokt.

Jag skulle aldrig kunna lägga mig i samma bad som killen och Jason. Jag skulle bli kokt på 5 röda...:D
Men båda två är riktiga varm-badare, släktdrag eller nått:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

haha...
fel i tillverkningen eller ska vi skylla på måndagsexemplar...:rofl:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*knapp*

Saga är sjuk igen, förkyld..
Såhär ser hon ut då..


Det är gott med banangröt med


Sötnos :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Liten stackare, förkylning är inget skoj. Vi har en envis snora här hemma med som gör att nattsömnen störs....

Sötnos är helt rätt ord :)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Miranda har också åkt på en rejäl förkylning, sin första :(. Har inte sovit speciellt mycket senaste nätterna, är verkligen superjobbigt när hon knappt kan andas! Kämpar med nezeril och snorsug..

Igår var hon i alla fall på drive in-bio :smirk:

bio_1203778758.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 804
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 946
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp