Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ailie har blivit stora tjejen sen sist.
Hon har börjat suga på tutte

Photo_18942_783470.JPG


och tränar stenhårt vaaaarje dag. :D
Photo_18942_783485.JPG

Photo_18942_783486.JPG


Hon har dessutom snart växt i sina kläder strl 50. Så nu är man stor. :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad sött hon sover, det är längesedan den lilla mannen här hemma låg så där gulligt och snusade i sin sitter! Numera sitter han mest och spjärnar mot när man försöker:angel:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag tycker verkligen att alla som lägger ut bilder här är värda en kommetar, alla ungar är så mysiga på sitt eget vis:). Har man tagit sig tid och omaket att lägga in bilder, kan jag gott ge ett par ord om det! Kanske kan te sig lite insmickrande eller så, men det är för att jag verkligen uppskattar att få se alla dessa underbara barn!


Och som jag har sagt massor av gånger iden här tråden, och med risk att bli ytterst tjatig, jag kollar den här tråden flera gånger om dagen, det första jag kollar på morgonen, det sista jag kollar på kvällen:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Nej men lilla snuttan då, stl 50? Det är så litet, så litet, där var aldrig vi, vi startade stort och växer så vi är uppe på 74/80 nu :p


Den här bilden var bara för härlig, hon ser så koncentrerad ut!
Photo_18942_783485.JPG
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Tack=)
Hon har fått pappas fina ögon=)
Ja, kolla om dom har plats till henne åxå! =)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

jo, jag förstår, det är tråkigt att folk har den uppfattningen. Fungerar amningen så är det ju jättebra att kunna fortsätta, alla har sin egen känsla för när det är dags att sluta.

Dom har otroligt fina ögon dina pojkar, som sagt, det bryter av fint mot den blonda kalufsen! :)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag tycker verkligen att det är jättetrevligt att du gör det! Ja denna tråden är underbar, jag som har lite bebislängtan kollar den flera gånger om dagen, och njuter av era andras smågry tills jag kan ha en egen :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Erik är en dag äldre än Ailie och han drar stl 56 nu.. :angel: Men då var han ju nästan 2 veckor över tiden och hon var tidig. Men ändå, han måste ju se ut som en jätte bredvid lilla stumpan! :D

18771885.jpg


Ögonen öppna på kort för en gångs skull! Min gullunge!! :love:

18783311.jpg


Finns det nåt mysigare?? :)

18771903.jpg


Tummen är god, i bröst.. eh brist! på annat. ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

18783311.jpg


Finns det nåt mysigare?? :)

Nej det finsn inget som slår det där, så himla gosigt med en liten bebis liggande på bröstet. Man blir varm av det, inte bara av en liten kropp som värmer, herregud vad jag tycker det där är mysigt! min lilla sover inte så längre, men han ligger så där i långsjalen fortfarande, när vi är ute och går. Ibland somnar han och det är underbart:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja hon är verkligen liten. :D Vi ska in och väga henne på måndag så då får vi se om hon passerat 3 kilos gränsen ännu. Jag hoppas det i alla fall. :D
Åhh.. jag blir alldeles varm i hjärtat bara av att prata om henne. :o:love:

Vad mysig bild där han ligger på ditt bröst. Så kan man spendera långa dagar. ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Inget äckligt i den bilden.
Den är jättefin...
Och att använda äckligt i samma mening som man pratar om barn känns inte rätt.

Sen kan jag säga att jag tycker att det känns lite udda/konstigt (svårt att sätta ord på det) att se en 2-åring ammas.
Men på denna bild så är det heller ingen som kan se att det är en 2-åring.

Mysig och vacker bild är det i alla fall.

*är inte ute efter att skapa ännu en disskussion om amning i olika åldrar*
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

sicken liten plutta:)

Jason var typ dubbla henne när han föddes.
Hade storlek 56 när han åkte hem från bb. Veckan efter var han uppe på 62:angel:
Hade 86 i julas, och nu nyss fyllda 1 år jobbar vi mot 92...
Jättebebis? Javisst:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jobbigt när dom är förkylda :(
Hoppas hon blir piggare snart.

Vår lilla grabb har åkt på magsjuka (jag med iof men jag är ju större och tåligare) nu har han haft diarré sen i tisdags och kräkts i mellan åt. Huvva han är så blek han som normalt sett är lite mer färg på. Tur att han har haft hull att ta av iaf men nu har han börjat tunna ur :(
Välling och vätskeersättning, på order från sjukvårdsrådgivningen.
Får se hur det utvecklar sig.
Så underligt med en grabb som normalt sett är så pigg och busig så man blir slut, nu sover han massor och orkar inte alls som vanligt.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Han måste verkligen vara stor :eek:
Vincent som blir 2 i april har fortfarande 80 i massor med kläder.
Men 86 sitter väl bäst på det mesta.
Men så har jag en 6-åring som drar 128-134 vilket är tänkt för 8-10 år.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

KL

Nya på lilleman

Kolla in kinderna, kan man ha större`? :eek:
CIMG4543.jpg


Mammahjärtat smälter:love:
CIMG4521.jpg


Ser ut som han ska spricka :D
CIMG4558.jpg


Överlycklig
CIMG4501.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad duktig hon är på att hålla upp huvudet! Starka tjejen!

Jolanta är du säker på att han sväljer maten och inte bara har den i kinderna som en ekorre? :D Han är så söt Arvid!

Här myser vi med (orakad) pappa


Vi gick en långis i bergen idag (beach 08 nalkas :D)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja. jag förstår att mammahjärtat smälter, han är go´, din lille Arvid!

Men jag säger som vindvissla, är du helt säker på att han sväljer maten:D? Han kanske sparar för framtida bruk däri;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 805
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 946
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp