Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Glamoroza ox och nevin

Hon älskar att bada=)
Men vi har bara haft en balja innan...
Badkar e mycket roligare!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Tack! :)

Men hon kompenserar vovven genom att mata henne med smörgås eller smörgåskex vid frukosten eller mellanmålen varje dag. :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

:rofl: Vilken underbar min!

Jag måste bara så dela med mig av en helt underbar bild som min kära vän (red_chili här på buke) fotade på Ailie idag. :love:
Photo_18942_786888.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Visst har hon. Hon blir bara mer och mer vaken för varje dag som går. Hon fyller ju 1 månad idag. :idea:

Den här bilden älskar jag också. Mamma - dotter kärlek.
Photo_18942_786887.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

vad kul att ha fått hela vändningen med på bild:), här går dte så jäkla fort att kameran inte hinner med.....:mad:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Senaste på Rasmus

Rasmus fritidsintresse *suck*
phpknnyow.jpg


Undra vad som rör sig i ett bebis huvud?
phpakfdso.jpg


phpyi3oks.jpg


Glad unge
phphwgvre.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vilka fina bilder!!!!
Vi tog ju liknande på Saga för ett tag sedan, tanken var att göra det idag med men får se om vi hinner..

Jag har köpt nytt objektiv till min kamera, UNDERBART. Men jag måste sätta ihop den hela tiden så det blir få bilder nu.. :(
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vilken duktig kille!
Vänder han sig från rygg till mage?
Saga har gjort det en gång, på hennes fyramånaders dag!!
Efter det har hon varesig vänt sig från rygg eller mage.. :mad:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Fast jag måste ta om dem, som du ser lyser solen in och "förstör" bilderna, de ser suddiga ut lixom.

Att jag inte tänkt på att göra så varje månad så man får ungefär likadana månadsbilder!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Det går att redigera bort, det är ju bra att ha den naturliga solen som "lampa". Syntetiskt ljus sänker ju kvaliten på bilderna.

Vi har en megalampa som jag använder när jag tar poträttbilder, såvida solen inte är framme.

F.ö så är det lätt att redigera bort solen i Photoshop. Tar kanske 2 minuter per bild, såvida det inte är värre än vad det ser ut att vara.

Jag såg inte ens solkatterna förrän du skrev det, och det är ju positivt då jag är JÄTTEkritisk till bilder som är tagna med en ordentligt tanke bakom :)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag älskar hennes lilla mun. :D:love:
Photo_18942_787275.JPG


Hon ser tokigt busig ut här.
Photo_18942_787277.JPG


Åker vagn
Photo_18942_787274.JPG


Här ser hon bara så knasig ut. Hon ligger och pratar. Kan säga att damen snackar väldigt mycket. Hon har som en massa ljud för sig mest hela tiden. :D När hon äter låter hon som en tiger. Hon ligger och morrar och vevar med armarna och sen ligger hon och gottar sig och säger mnmn mn nam nam. :rofl:
Photo_18942_787271.JPG
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 805
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 946
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp