Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*knappen*

Ni har så fina barn allihopa! Brukar titta i denna tråden varje dag och alltid är det nya fina bilder att se på!
Hoppas själv på att vi kan få en liten, men det verkar inte vilja bli vår tur nån gång....

Har i alla fall en helt underbar systerson att sätta klorna i och han kan gärna få vara med på bild här. Elliot heter han och är 6 månader. Snart blir det även en liten tjej i familjen också då min andra syster (Dexdemonia här) har BF nu i slutet på mars. Spännande!

Stooora fina ögon....
18983995.jpg


Först var det roligt att vara hos moster...
18983994.jpg


Sen var det inte så kul....
18983993.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag förstår att du vill det, det ser hur mysigt ut som helst, och så en sån liten snygging där med:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*knapp*

Tuffing!


Skitglad efter maten. Hälften på haklappen och hälften på golvet.. Kanske 10 % i magen.. :rofl: Men hon gillar det nu i alla fall! (Tillläggas bör att pappa matat, mamma skulle aldrig låta barn se ut så där :angel: )


Skönaste sovställningen!


Nej, vi sysslar inte med Hello Kitty-reklam!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Skitglad efter maten. Hälften på haklappen och hälften på golvet.. Kanske 10 % i magen.. :rofl: Men hon gillar det nu i alla fall! (Tillläggas bör att pappa matat, mamma skulle aldrig låta barn se ut så där :angel: )

Vilken skön bild:d, så där ser vi ut här hemma med när pappa matat:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Det första sambon sa när jag kom hem med den där var "har du köpt en hundleksak igen?!"
Fick försvara mig att denna gången hade jag köpt en leksak som faktiskt hängde på barnavdelningen & det stod på förpackningen att det var för människobebisar ;)

När dottern var bebis så köpte jag en hundleksak i en zoobutik till henne (en "igelkottsboll" som piper), tyckte hon kunde få ha en egen istället för att ta hundens slajmiga. Hon gillade att klämma på piggarna, förmodligen kliade det även gott i gommen :p
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vi köpte faktiskt också en hundleksak till Von Dregel en gång:D, på HÖÖKS. De hade en liten kanin, den var ursöt, så den fick han trots attd et var en hundgrej:)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Tränar på att sitta själv
phpspvvkc.jpg

En sån stor kille! Kan sitta så bra redan :)

ot-Vilken tur att ni har en likadan gymställning som vi så att jag kunde komma på vart alla dessa leksaker hör hemma!
Nycklarna (de som hänger längst ut/uppe) hade jag totalt glömt bort att de hörde till gymmet:angel: De har legat & skräpat både här & där.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Han ska tugga på allt hela tiden, helst ska han ha haklapp, napp och båda händerna i munnen samtidigt :D

phpo6cdjc.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Har hon en lika filt som Rasmus? Han älskar den och sover som en gris när han får gos med den.

Hon har inte filten.. Den har inte funnits när vi vart där.
Hon har bara själva snutten, både katt och ko! Katten är favoriten. Men vilken som är ett måste när det skall sovas.. Hon kramas med dem!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Precis som Von Dregel då, det som kan gå in i munnen, det SKA in, oavsett om det är en massa saker där redan:crazy::D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Rasmus har kommit på hur man blåser bubblor och "brummar" så gissa hur mkt dreggel vi har här hemma ;)


(If inte så konstigt när man har en mamma som sitter "brum brum brum" och "cheva cheva cheva" hela dagarna :angel: )
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Så gör Alvin med när han är riktigt uppspelt. Då är det dreggelskvätt överallt *usch*. Han blir helt dyngsur i ansiktet oh på kläderna. Tur att man har hund som tar reda på elendet :angel::crazy:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Rasmus katt har blivit expert på att höra när Rasmus spyr, när det spatchar på golvet, då kommer han :crazy: Äckel päckel katt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 808
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 737
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 952
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp