Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*
Matilda som tomtenissa :love:
16991258.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

knapplån.

Har varit dålig på att fota sista veckan, men idag har jag iaf knäppt några nya bilder på min lilla goskit Emil som snart blir 2½ månad gammal. :)

phpgfpufu.jpg

phpimo2vp.jpg

phpml7zyk.jpg


Han älskar att ligga på skötbordet & jollra, kan han sysselsätta sig med i uppemot 1 timme. :D Tur att jag har databordet alldeles bredvid & kan sitta där samtidigt som jag har honom under uppsikt. ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Saga har vart på ett strålande humör idag!
Hon har haft ett väldigt givande samtal med Nalle Phu, Tigger och Ior. Dom har nog skojat en heldel med henne för hon har asgarvat i närmare en timme med dem. Men hon vart trött efteråt och sover nu sedan två timmar.. Lilla skruttan..






Hela albumet
http://www.pixbox.se/alb655705
 
Senast ändrad:
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag måste köpa en sån napp jag med! Den är jättefin, och rasmus med:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hon är så söt din lilla Saga:love:, jag vill ha en sån liten prinsessa nästa gång det är dags!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad söööt hon är. :love:

Fö heter min ena häst Saga. :)

Jag är ju lite partisk, men visst är hon söt.. Min lilla gullegris (ja, hon har faktiskt en sådan underbart söt liten näsa.. :angel: ) :love: :love: :love: :love:

Saga är ett fint namn, hade jag inte fått en tjej och hästens föl blir ett sto så hade fölet fått heta Saga istället.. :D
 
Senast ändrad:
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Kul med lite bilder på en grabbi samma ålder som vår skrutt :)
Han ser himla nöjd ut på sista bilden efter kexen.

Vi har nyss testat det därmed kex också,mycket poppis :D
Dock inga tänder ännu *puh*
Hans turboväxande naglar rivs så bra så jag gruvar mig för hur det blir med tänder sen *s*
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hon är så söt din lilla Saga:love:, jag vill ha en sån liten prinsessa nästa gång det är dags!

Jag längtar efter att håret börjar växa lite.. Så man kan göra lite toffsar.. Klänningar har hon, men jag tycker hon ser ut som en pojk i flickkläder när jag sätter på henne dem.. :o :p
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här ett av de senaste fotona på min lillpilt:
16924416.jpg

Jag älskar den bilden! Han ser tvärcool ut.

Saga har också fått en ny mössa (minns bilden därifrån) men hon får nöja sig med Hello Kitty på sin.. Det är Hello Kitty på ALLT hon har nästan.. :angel:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag längtar efter att håret börjar växa lite.. Så man kan göra lite toffsar.. Klänningar har hon, men jag tycker hon ser ut som en pojk i flickkläder när jag sätter på henne dem.. :o :p

Hoppas att jag får en tjej någongång, finns ju så mkt fint till dom. :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
12 923
Senast: Juli0a
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
20 148
Senast: Whoever
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 434
Senast: Wille
·
Gravid - 1år I sommar ska maken, jag och vår lilla bebis resa till makens familj och tillbringa uppåt sex veckor där. Flyget tar några timmar...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 289
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp