Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Min systerson, 11 månader gammal :love:

Tvättmaskinen är spännande ;)
BildH1394.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jamen jag har ju bara sett honom en gång, så det kanske inte är så konstigt att man ser skillnaden :D
Oj ja det måste vara frustrerande att inte kunna förmedla sig, men han kanske laddar upp och sen kommer det en riktig bubbelpratnisse. ;)

Jag bävar för jag misstänker att vår knoddas kommer vara en som ger folk skavsår i öronen när han väl börjar prata.

Jo. Att säga att sonen inte pratar kanske är fel. Så fort nappen kommer ur munnen bubblar han på som fanken. Pratar och pekar och nästan härmar konversation när han leker med saker mot varandra. Men något begripligt? Nej.

Mest Shishkigliii! Vid 13-14 månaders ålder sa han mycket "Jällashit". Hopas han inte tar det efter sin pappa...
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här är min lilla tös, blir 8 månader på måndag 17/12
1 Vecka....

6 månader....
16860556.jpg
[/url][/IMG]
Kollar in syrran när hon rider...

Min andra.... På sin favorit!

 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

åh, jag blir också lite förälskad i din äldre son (den lilla också, men han är kanske lite väl ung :p)

han var lovligt byte vaaa? :p
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Han är över 15 iallafall, men jag vet inte om flickvännen ger bort honom faktiskt :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

hehe, men äsch. hon kan ju hyra ut honom när det dammar i plånboken ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hehe, ja, det kan jag tipsa henne om när hon dyker upp här nästa gång :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åh, vad söt! Badbilden är härlig! Jag får aldrig till bilder i badet, för det är för mörkt där för vår kamera. Sonen ser ut som en hjort i helljuset då.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vilken liten charmknutte, och jag håller med Fnyfniken - badbilden är härlig!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Exempel på att fotoblixt inte är kompatiblet med min son:
P1090033_deer_in_the_headlights.jpg

Den blicken...
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Haha, han ser ut i blicken som min lilla pojk gör på ett fullkomligt galet amningskort jag har:rofl:! jag var dum nog att ta ett jättefint (?) kort på sonen när han ammades när han var riktigt liten, och blixt på det lilla avståndet var ingen hit kan jag ju säga :angel: - stooora ögon, blekt ansikte och helt vansinnigt förvirrad son blev resultatet!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Min lillprins Reid är nu 6 månader och har fått sina första tänder. Smörgåskex är en ny bekantskap och så här ser lillprinsar ut när dom äter kex:

webkex.jpg


och efteråt ser man ut så här:
kex7.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

:D :love:

Alla underbara varelser ni har! Man har fått dra på smilbandet flera gånger i den här tråden. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
12 878
Senast: Juli0a
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
20 125
Senast: Whoever
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 428
Senast: Wille
·
Gravid - 1år I sommar ska maken, jag och vår lilla bebis resa till makens familj och tillbringa uppåt sex veckor där. Flyget tar några timmar...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 286
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp