Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja hon är en riktigt liten gladjänta, igår svalde hon nästan hela telefonen när hon skulle prata med Faster ( läs mig )
"Skrikskrattar" gör hon mest hela tiden
g058.gif
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

En kompis var här o provade sin nya kamera förra veckan, resultatet blev en serie fina bilder på Adam! Måste bara visa några :)

IMG_1040.jpg


IMG_1067.jpg


IMG_0998.jpg


IMG_1090.jpg


IMG_0989.jpg


:love::love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Underbar frilla!!!!

Hur gammal är din trollunge?
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Alltså shit vad tiden går!!! Är det verkligen två månader sen? Han är gudasöt och min sambo är imponerad av bilderna med katterna hehe nu kanske min katt har en framtid inomhus även efter bebisen har kommit.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hehe de är bästisar :D

Nu har han vaknat och då ser han ut såhär:
phpxnelw8.jpg


Sen han föddes har han vuxit 8,5 cm och gått upp 2040 gram :eek: Det är riktig tigermjölk han får i sig :D

Och sen gick ju jag iväg då började han gnälla, då kom hans bästis och då fick jag ju lov att ta ett till kort ;)
phpxmnxog.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hehe jag visade honom den också. Han undrade om katter inte attackerar barn... Jo jättevälkända barnmördare eller hur? :D
Min övertalningskampanj går sakta men säkert bra... :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Noppe, inte ens om han ligger å sprattlar under en filt. Annars brukar ju katter bli väldigt busiga då.

Det är bara min feta svartsjuka katt som gärna vill ligga på honom när han äter för jag ska klappa på henne istället. Men ligger han själv så håller hon sig på avstånd utom när han börjar skrika då sätter hon sig bredvid och kollar på honom som "Lilla bebis, inte vara ledsen"

Vet inte om jag visat den här oxå.
phpdf3g4u.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

knapplån

Här kommer några nya bilder på Emil, 2½ månad gammal, tagna under denna vecka. :)

phpigqp8n.jpg

Detta är en vanlig syn...kan vara hur trött & gnällig som helst, men icke att han somnar inne dagtid. Men så behöver man bara ta fram ytterkläderna & börja klä honom, så däckar han direkt. :D

phpav83nm.jpg

Far & son :love: Mina älsklingar :love:

phpmzgahl.jpg

Det är inte alltid det är roligt att bli fotad... :rofl:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

snor sista knappen!

Arvid är numera världsvan. Han har flygit med mig ner till Skåne, där vi ska fira jul. Äntligen så har mormor och morfar fått träffa sitt barnbarn igen.

stor som ett hus är han för övrigt, 63 långt och 6,5 kilo...


Nybadad och tittar på sin mormor

LitenA.jpg


Krulligt hår och ser förvånad ut

Mindre.jpg


Nyborstad
mindreigen.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Så himla go med det krylliga håret! Och mormor verkar lycklig att få gosa bebis också! :D Ha så mysigt i Skåne över jul, önskar jag var hemma i kalla Malmö, men det var lite riskabelt att flyga nu ju hehe.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
12 944
Senast: Juli0a
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
20 173
Senast: Whoever
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 452
Senast: Wille
·
Gravid - 1år I sommar ska maken, jag och vår lilla bebis resa till makens familj och tillbringa uppåt sex veckor där. Flyget tar några timmar...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 290
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Perlino
  • Hjälmar
  • Hingststationer

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp