Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja hon är en riktigt liten gladjänta, igår svalde hon nästan hela telefonen när hon skulle prata med Faster ( läs mig )
"Skrikskrattar" gör hon mest hela tiden
Alltså shit vad tiden går!!! Är det verkligen två månader sen? Han är gudasöt och min sambo är imponerad av bilderna med katterna hehe nu kanske min katt har en framtid inomhus även efter bebisen har kommit.
Hehe jag visade honom den också. Han undrade om katter inte attackerar barn... Jo jättevälkända barnmördare eller hur?
Min övertalningskampanj går sakta men säkert bra...
Noppe, inte ens om han ligger å sprattlar under en filt. Annars brukar ju katter bli väldigt busiga då.
Det är bara min feta svartsjuka katt som gärna vill ligga på honom när han äter för jag ska klappa på henne istället. Men ligger han själv så håller hon sig på avstånd utom när han börjar skrika då sätter hon sig bredvid och kollar på honom som "Lilla bebis, inte vara ledsen"
Här kommer några nya bilder på Emil, 2½ månad gammal, tagna under denna vecka.
Detta är en vanlig syn...kan vara hur trött & gnällig som helst, men icke att han somnar inne dagtid. Men så behöver man bara ta fram ytterkläderna & börja klä honom, så däckar han direkt.
Arvid är numera världsvan. Han har flygit med mig ner till Skåne, där vi ska fira jul. Äntligen så har mormor och morfar fått träffa sitt barnbarn igen.
stor som ett hus är han för övrigt, 63 långt och 6,5 kilo...
Så himla go med det krylliga håret! Och mormor verkar lycklig att få gosa bebis också! Ha så mysigt i Skåne över jul, önskar jag var hemma i kalla Malmö, men det var lite riskabelt att flyga nu ju hehe.
Kropp & Själ Har haft en vecka med barn och barnaktiviteter och mycket på jobb, så det har varit kärvt att trycka in någon träning tyvärr. Men dagens...
Hästmänniskan Det är hoppningen som gör att vissa hästar går bort för mig 🙈 samt att jag har haft två hästar som haft svårt för galopp, så nästan gång...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.